“Hip”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Fitzrovia
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant , zoals de meeste in Londen druk. Je kan aan de toog zitten of aan tafeltjes, er loopt héél veel personeel rond.. We hadden een reservatie gemaakt, let op , ze bellen nog eens op om deze te confirmeren.. ik had mijn gsm niet gehoord.. merkte twee gemiste oproep en en we belden dan maar zelf terug.. ik weet niet wat er met onze reservatie zou gebeurd zijn hadden we dit niet gedaan ? Blijkbaar is dit de gewoonte in UK de volgende dag voor Nobu kregen we ook telefoon..Bij het binnenkomen kregen we ook nog eens te horen dat we tot 20.30 u konden blijven .. wat ons ten gepaste tijd ook duidelijk gemaakt werd door de tafel 2 maal af te kuisen en alles nogal opvallend weg te nemen... !!!! Het gewoon eventjes zeggen was aangenamer geweest---
Het eten: we bestelden voor en hoofdgerecht en kregen te horen dat dit niet voldoende zou zijn.. het was de bedoeling minstens vier gerechtjes te nemen . Dat deden we dan..schrimps, was lekker maar niet uitzonderlijk..kipvleugeltjes.. heel sappig
Brochetjes van kip ook lekker, zalmnootje van de grill was heerlijk alsook de steack ( maar wel een beetje weinig) wat een beetje tegenviel was de tofu , die was heel mooi gedresseerd met bloempjes en kruiden maar nogal zwaar van bereiding.
Algemeen : zeker niet slecht, zouden we teruggaan voor wat het gekost heeft? Ik denk het niet... Tenzij je heel graag in de drukte zit, misschien is de tweede service wat rustiger?

13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt lekker gegeten en gedronken! Gerechten waren af! Wel werden we iets te vaak gestoord aan tafel (wat niet zo aangenaam was). Het moest ook allemaal zeer snel gaan. Nu zijn wij geen plakkers en hebben we graag een snelle lunch maar het voelde soms aan als buiten gekeken worden. Ondanks dit kleine detail blijft het een aanrader!!

30 augustus 2015 beoordeeld

Hoewel we niet hadden gereserveerd werd er voor ons een tafeltje geregeld. Omdat deze tafel later op de avond was gereserveerd, hadden we niet zo lang de tijd om te eten. Er werd goed met ons meegedacht, en we hebben heerlijk gegeten zonder ook maar een moment het gevoel te krijgen opgejaagd te zijn. Ook onze drie kinderen hebben het naar hun zin gehad en lekker gegeten.

6 oktober 2014 beoordeeld

Prachtige avond gehad , zeer verse producten , leuke sfeer en zeer goede vriendelijke bediening!
Vraag een tafel aan de toog vr de extra sfeer

• Sfeer
2 april 2014 beoordeeld

Afgelopen weekend gegeten bij het zusje van de fantastische zaak Zuma en een dubbel gevoel overgehouden. Ten eerste het eten is fantastisch, van Zuma kwaliteit dus van een ongekend hoog niveau. De service daarentegen is ver ondermaats. Er lopen heel veel medewerk(st)ers rond maar die hebben echt geen idee wat ze moeten doen. Hierdoor moet je drie keer om de kaart vragen, bestel je elke keer bij een andere serveerster, verloopt alles volledig ongecoordineerd en moet je aan het einde van de avond ook nog eens een kwartier op je rekening ad. 350 GBP wachten. De nasmaak wordt daardoor licht wrang hetgeen geen recht doet aan de kwailteit van het eten.

• Sfeer

Reizigers die ROKA Charlotte Street bekeken, bekeken ook

In ROKA Charlotte Street geweest? Deel je ervaringen!