“Heerlijk eten!”
Beoordeling van Busaba Soho

Busaba Soho
Geclassificeerd als nr. 1.657 van 25.591 Restaurants in Londen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Soho
10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker thais eten! Vierkante tafels dus met andere mensen eten. Wel zitten op krukken dus wat minder met rugklachten. Vers eten en kleinere porties. Was een aangename verrassing tussen de drukte en de rest van de fastfood restaurants. Heerlijk gegeten! Komen zeker terug als we in Londen zijn!

Datum van bezoek: december 2017
Monika F, General Manager van Busaba Soho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2017

Dear Marcella
Thank you very much for your feedback . We are happy that you enjoyed our food and Busaba experience . I hope we see you again in the future .
Thank you
M

24 juli 2017 beoordeeld

Restaurant dat zeer goed geschikt is voor grotere groepen. Mooi aangekleed en de grote vierkante tafels zijn een troef. Op de kaart heb je keuze uit diverse Thaïse gerechten.

Toch slechts een gemiddelde beoordeling omdat de porties vrij klein waren en het rundsvlees in de gerechten niet heel mals was.

Datum van bezoek: juli 2017
Monika F, General Manager van Busaba Soho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017

Dear Onderlegger
Thank you for taking time to write a review .We are a fast casual dining restaurant where tables a shared as Thai food which bring a lively atmosphere .All our dishes are freshly made and we re doing our best to keep consistency in the size and quality..I shared your feedback with Soho kitchen team.
I hope you give us another try in the future
Regards
Monika

14 februari 2016 beoordeeld

Eten in Londen kan best voordelig. We hebben dit restaurant uit onze reisgids als tip voor goed en voordelig eten. Moet je wel van Thais houden (hoeft niet scherp te zijn) natuurlijk. Grappig is dat je aan grote vierkante tafels zit, vaak met anderen aan tafel. Dit kan leuke gesprekken opleveren. Heel gezellig. Veel keuze en goed gelegen in Soho.

Datum van bezoek: mei 2015
30 december 2015 beoordeeld

Voor de mensen die vaker bij restaurants van de Busaba keten komen is het community eten wellicht al bekend, voor de nieuwe bezoekers is het hele concept misschien nieuw. In Nederland zijn we er niet bekend mee, maar in het Verenigd Koninkrijk is het eten met onbekende mensen aan een grote tafel al een groot succes. Het is niet mogelijk om te reserveren bij Busaba en dus moet je bij binnenkomst soms in een rij staan (ik heb hier al vaker gegeten en heb nog nooit langer dan 15min hoeven te wachten). Daarna wordt je door de gastheer/vrouw naar je tafel begeleidt.

Het is een beetje rumoerig in Busaba en in sommige gevallen ontglip je wellicht even aan de aandacht van de bediening maar over het algemeen heb ik het super naar mijn zin in dit restaurant.

Het eten is werkelijk heerlijk, het liefst eet ik Fried Chicken (stukken gefrituurde kip met een korstje er omheen, qua kwaliteit niet te vergelijken met kipnuggets;)) of de Red Chilli Beef Fillet (kleine stukjes beef met een lekkere saus). Maar het lekkerst vind ik nog wel de jasmine smoothie, deze werkt erg goed tegen het soms spicy eten!

Datum van bezoek: september 2015
30 december 2015 beoordeeld

Uitstekend concept en een sfeervol restaurant. Met ongeveer 8 personen zit je op een bankje aan een grote vierkante tafel. Je kan verschillende gerechtjes bestellen en die ook delen. De kaart is uitgebreid en er staan veel lekkere gerechten op. Voor een redelijke prijs kan je goed eten en ga je met een voldaan gevoel weer weg!

Datum van bezoek: december 2015

In Busaba Soho geweest? Deel je ervaringen!