Beoordeeld op 24 april 2017 via mobiele applicatie

Centrale ligging, netjes, modern, eerlijke prijs. Zeker een van de mooiste die ik ooit heb bezocht. Vriendelijk onthaal, nette kamers, fantastisch sanitair en een leuke wombatkelder/bar/kitchen. Zeker aan te raden.

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 januari 2017

Een goed hostel. Ruime kamers, Elk bed een stopcontact, USB-aansluiting en lamp. Toilet en douche apart en nog een wasbakje op de kamer, zodat je nooit lang hoeft te wachten als een kamergenoot gebruik maakt van de sanitaire voorzieningen.
Verder vriendelijke staf en een gezellige pub in de kelder!

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 14 december 2016

Plus punten:
- Ruime mooie kamers
- Veilig en makkelijk door middel van een keycard
- Gratis handdoeken
- Bij ieder bed een stopcontact, usb poort, lampje, plankje
- Heerlijke douche

Min punten
- Mijn matras was doorgezakt
- Ik vond het erg warm op de kamer
- Je moet zelf je bed opmaken en bij uitchecken ook afhalen. Niet erg handig als je 's avonds laat aankomt en iedereen ligt al te slapen. Voor die prijs mag er dat wel bij in zitten.

Prima hostel om een paar dagen te blijven. Ongeveer 10 minuten van tower Hill. Supermarkt in de buurt om daar wat boodschappen te doen. Ik sliep aan de voorkant en zo geen last van de bar gehad. Je hoort wel de trein voorbij komen maar dit is te doen.
Hostel is groot en druk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar door de drukte blijft het contact wel zakelijk.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 december 2016 via mobiele applicatie

Samen met vriendinnen hier geslapen. We hebben hier prima geslapen. Wel iets last gehad van vele treinen die voorbij kwamen rijden. Beneden is een leuke bar met veel spelletjes, pooltafel en gratis tafelvoetbaltafels. Het ontbijt voor een 'bargain' (4,50 pond) is goed en all you van eat. We komen zeker een keer terug ook met mijn gezin.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

Ben in meerdere hostels geweest. Dit is een van de netste. Prima kamers. Acceptabele bedden elk met eigen usb-stopcontact, stopcontact en lampje naast het bed. Goede wifi waar je niet elke 5 minuten opnieuw hoeft in te loggen. Leuke bar in de kelder met acceptabele prijzen. Niet heel gehorig en de ramen konden open. Badkamer op de gedeelde kamer was keurig! Ligging gunstig. Kortom: aanrader.

Datum van verblijf: november 2016