“Free Walking Tour Zuid en Oost”
Beoordeling van Free London Walking Tours

Free London Walking Tours
Geclassificeerd als nr. 129 van 778 Tours in Londen
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
Attractiegegevens
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
1 juni 2018 beoordeeld

Met een gids genaamd Adam hebben we twee tours gedaan door Londen. Een door Zuid-Londen en een door Oost-Londen. De tours duurden allebei 2,5 tot 3 uur maar verveelden geen moment. Adam vertelde zeer vermakelijk over alle bezienswaardigheden waar we langs kwamen, en vertelde uitgebreid over de geschiedenis en het ontstaan van Londen. Het was leuk dat hij meer wist dan gemiddeld op een tour door een stad verteld wordt en om het verhaal achter het gebouw te horen. Vermakelijke tours die ik iedereen zou aanraden!

8 januari 2018 beoordeeld

Heel interessant! Ging niet alleen over Jack the Ripper maar ook over de geschiedenis van London en de politiek. De gids kon het met veel passie en humor vertellen.
Wij waren in januari gegaan en het was echt super koud! Dus ik raad je aan om je warm aan te kleden!

17 juli 2017 beoordeeld

We hebben de Free street art walking tour gedaan (WhiteChappel). Dit is echt zeker de moeite waard. Leuke om te zien; prachtige stukken en goed om de historie te weten van deze minder bedeelde kant van Londen.
Natuurlijk moet je van street art houden maar er zitten hele mooie stukken. Combineer dit met Tate (modern art) en je hebt een dag vol cultuur.
Daarna lekker happen in de vele food carts en tenten...

10 juli 2016 beoordeeld

Bij mijn bezoek aan Londen heb ik zowel de free Tour meegevolgd alsook de avondtour (Jack the ripper). De wandelingen duren 2,5 uur, maar vervelen geen minuut! Onze gids, Olli, bracht ons via talloze interessante anekdotes van de ene plek naar de andere. Een absolute aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
17 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op voorhand de wandeling betaald (€16/persoon) en geen gids gezien op het afgesproken uur en plaats! Na telefonisch contact werd ons gezegd om de gids achterna te gaan...geen gids gezien!Aangezien we met 13 personen waren zijn we een aanzienlijk bedrag verloren!
Blijkbaar stond op ons papier een iets andere afspraakplaats (10m) Gids heeft niet de moeite gedaan om een groep van 13 personen te vinden. Schandalig!!!! Tot op heden geen geld terug gekregen...

Reizigers die Free London Walking Tours bekeken, bekeken ook

In Free London Walking Tours geweest? Deel je ervaringen!