“Fantastische uitvalsbasis voor een paar dagen ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

L.E. B
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastische uitvalsbasis voor een paar dagen Londen”
Beoordeeld op 3 maart 2015 voor een verblijf in Februari, 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Met ons gezin verbleven we 4 dagen in dit appartement. Vriendelijke ontvangst door Fatima, die op voorhand al hele duidelijke instructies per mail had gegeven over de bereikbaarheid van de locatie. Rustige plek vlak bij winkels en bus. Schone en ruime kamers die warm ingericht waren. We komen er terug als we weer in Lobden zijn!

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Service
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren