“Very nice hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Grange St. Paul's Hotel
Beoordeeld als nr. 320 van 1.072 hotels in Londen
10 juli 2017 beoordeeld

Alles was piccobello in orde. Netjes, grote kamer, groot bed. Lekker ontbijt, heerlijk zwembad. Wellness met sauna, bubbelbad, Turkse sauna. Metro stations in de buurt. Vele eetgelegenheden op wandelafstand. Wij willen dadelijk terug.

Kamertip: No idea we had a room on the 5th floor. Perfect
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange St. Paul's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Thank you for your review.
We are so pleased you enjoyed your stay and that everything was to your satisfaction.
We look forward to welcoming you back soon.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Grange St. Paul's Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige locatie naast St. Pauls's; tip vraag om een kamer met uitzicht naar buiten ipv binnen anders kijk je op de binnenplaats. Receptie personeel
Is zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede en ruime kamers; heerlijk bed. Gym is fantastisch goed en van alle gemakken voorzien. Nu voor de verbeterpunten: Bar personeel is wat ongeïnteresseerd en heb meerdere malen moet vragen of ze de drankjes konden opnemen. Daarnaast zijn er zeel veel evenementen in het hotel (3 in de 5 dagen dat ik er was) waarbij in mijn gedeelte de muziek zeer goed te horen was, om vervolgend in de kamer naast mij een feestende after party aan te moeten horen. Ontbijtbuffet mag uitgebreider en is wat beperkt voor zo'n groot hotel. Dus goed maar kan beter!

Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange St. Paul's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

We are pleased you found our Reception staff friendly and helpful, our rooms spacious, beds comfortable and you liked our spa and health club facilities; however we regret that you were apparently disturbed by noise during your stay. Please accept our apologies for any inconvenience which may h ave been caused.
Your other comments have been noted and we will pass them on to the Food and Beverage Manager to monitor and address internally to ensure that the high standards of facilities and service more usually associated with the Grange Hotels are maintained and improved.

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Hotel, recht tegenover st Pauls cathedral, ontbijt is erg prijzig, hebben ontbeten bij cafe op de hoek, scheelt 30 pond! Kamer goed schoon, maar.. heel erg warm om in te slapen: 23,5 graden! Airco kon niet verder naar beneden dan 21 graden en de 3e dag helemaal niet meer. Na klagen heeft iemand gekeken naar de airco maar het bleef 21 graden!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange St. Paul's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2017

Thank you for your review and your comments. I am sorry that your expectations were not fully satisfied on this occasion; although I am pleased that you liked the location of the hotel.

3 februari 2017 beoordeeld

Weekend weg met mijn dochter voor haar 12 verjaardag, einde lagere schoolperiode.
Dit luxe 5* hotel was gewoonweg geweldig. Een prima kamer, mooie badkamer en een geweldige ontvangst.

Het ontbijt was volledig en luxe en zorgde ervoor dat we goed gevuld op stap konden gaan.
Het hotel heeft een inpandige Starbucks wat weer een extra plus voor mijn dochter betekende.
Je zit om de hoek bij St. Paul's cathedral en bij de de Thames. Lekker centraal.

Kamertip: Vraag een kamer in het hoofdgebouw en zo hoog mogelijk.
  • Verbleef: April, 2016, reisde met familie
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange St. Paul's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2017

We are pleased that you and your daughter enjoyed your stay and look forward to the opportunity of welcoming you both back on a future trip to London.

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met gezellige bar en mooie kamers
Ontbijt is belachelijk duur dat kun je wel ergens anders prima hotel met mooie kamers en leuke bar
Ontbijt is te duur dus dat zou ik ergens anders halen
Mooi gelegen midden in het centrum halen

Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange St. Paul's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2017

Thank you for your comments. I am pleased that you liked the hotel and its location. I hope that you will stay again on your next visit to London.

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua voorzieningen en uitrusting een heerlijk hotel en ook de ligging is hartstikke mooi. Welness is fantastisch en meer dan compleet. En de kamers hebben een goede geluidsisolatie. Schoonmaak, staat van de spullen en het personeel laat echter te wensen over. Met de geautomatiseerde minibar die als je vijf seconden iets optilt het automatisch op je rekening zet als toppunt van ongastvrijheid. Veel personeel spreekt ook nauwelijks engels. En bij het uitchecken nog 80 pence te moeten betalen (had vooraf het hele bedrag voor vijf nachten en een diner al voldaan, inclusief fooi) is echt ridicuul. Al met al wel een heerlijk verblijf gehad, maar dus meerdere malen met gefronste wenkbrauwen gestaan.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Grange hotel aan de Thames is een hotel met alle accomodaties die je kan wensen.
Leuke bars en eetgelegenheid, mooie, ruime kamers.
Enig minpuntje die wij ondervonden was de gebrekkige service van het personeel.

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Club Quarters Hotel St. Paul's
nr. 408 van 1.072 in Londen
2.171 beoordelingen
Montcalm Royal London House - City of London
Prijzen weergeven

In Grange St. Paul's Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grange St. Paul's Hotel

Adres: 10 Godliman Street, Londen EC4V 5AJ, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > City of London
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 60 spahotel in Londen
Nr. 170 romantisch hotel in Londen
Nr. 223 zakenhotel in Londen
Nr. 230 luxe hotel in Londen
Nr. 267 familiehotel in Londen
Prijsklasse: € 167 - € 419 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Grange St. Paul's Hotel 5*
Aantal kamers: 434
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TravelClick, Hotels.com, Expedia, Ctrip TA, Agoda, TripOnline SA, Booking.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Grange St. Paul's Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Grange St Pauls Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?