Grange St. Paul's Hotel
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
ibis
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 141 per nacht.

Ibis London Blackfriars(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Millennium & Copthorne Hotels at Chelsea Football Club(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
  • Roomservice
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
Zie aanbieding
Premier Inn London Kings Cross Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
PremierInn.com
  • Bar/lounge
Amba Hotel Charing Cross(Londen)
Priceline
  • Restaurant
Premier Inn London City (Old Street) Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
PremierInn.com
  • Restaurant
Premier Inn London Greenwich Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige locatie naast St. Pauls's; tip vraag om een kamer met uitzicht naar buiten ipv binnen anders kijk je op de binnenplaats. Receptie personeel
Is zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede en ruime kamers; heerlijk bed. Gym is fantastisch goed en van alle gemakken voorzien. Nu voor de verbeterpunten: Bar personeel is wat ongeïnteresseerd en heb meerdere malen moet vragen of ze de drankjes konden opnemen. Daarnaast zijn er zeel veel evenementen in het hotel (3 in de 5 dagen dat ik er was) waarbij in mijn gedeelte de muziek zeer goed te horen was, om vervolgend in de kamer naast mij een feestende after party aan te moeten horen. Ontbijtbuffet mag uitgebreider en is wat beperkt voor zo'n groot hotel. Dus goed maar kan beter!

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange St. Paul's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

We are pleased you found our Reception staff friendly and helpful, our rooms spacious, beds comfortable and you liked our spa and health club facilities; however we regret that you were apparently disturbed by noise during your stay. Please accept our apologies for any inconvenience which may h ave been caused.
Your other comments have been noted and we will pass them on to the Food and Beverage Manager to monitor and address internally to ensure that the high standards of facilities and service more usually associated with the Grange Hotels are maintained and improved.

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Hotel, recht tegenover st Pauls cathedral, ontbijt is erg prijzig, hebben ontbeten bij cafe op de hoek, scheelt 30 pond! Kamer goed schoon, maar.. heel erg warm om in te slapen: 23,5 graden! Airco kon niet verder naar beneden dan 21 graden en de 3e dag helemaal niet meer. Na klagen heeft iemand gekeken naar de airco maar het bleef 21 graden!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange St. Paul's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2017

Thank you for your review and your comments. I am sorry that your expectations were not fully satisfied on this occasion; although I am pleased that you liked the location of the hotel.

3 februari 2017 beoordeeld

Weekend weg met mijn dochter voor haar 12 verjaardag, einde lagere schoolperiode.
Dit luxe 5* hotel was gewoonweg geweldig. Een prima kamer, mooie badkamer en een geweldige ontvangst.

Het ontbijt was volledig en luxe en zorgde ervoor dat we goed gevuld op stap konden gaan.
Het hotel heeft een inpandige Starbucks wat weer een extra plus voor mijn dochter betekende.
Je zit om de hoek bij St. Paul's cathedral en bij de de Thames. Lekker centraal.

Kamertip: Vraag een kamer in het hoofdgebouw en zo hoog mogelijk.
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange St. Paul's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2017

We are pleased that you and your daughter enjoyed your stay and look forward to the opportunity of welcoming you both back on a future trip to London.

29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met gezellige bar en mooie kamers
Ontbijt is belachelijk duur dat kun je wel ergens anders prima hotel met mooie kamers en leuke bar
Ontbijt is te duur dus dat zou ik ergens anders halen
Mooi gelegen midden in het centrum halen

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange St. Paul's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2017

Thank you for your comments. I am pleased that you liked the hotel and its location. I hope that you will stay again on your next visit to London.

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua voorzieningen en uitrusting een heerlijk hotel en ook de ligging is hartstikke mooi. Welness is fantastisch en meer dan compleet. En de kamers hebben een goede geluidsisolatie. Schoonmaak, staat van de spullen en het personeel laat echter te wensen over. Met de geautomatiseerde minibar die als je vijf seconden iets optilt het automatisch op je rekening zet als toppunt van ongastvrijheid. Veel personeel spreekt ook nauwelijks engels. En bij het uitchecken nog 80 pence te moeten betalen (had vooraf het hele bedrag voor vijf nachten en een diner al voldaan, inclusief fooi) is echt ridicuul. Al met al wel een heerlijk verblijf gehad, maar dus meerdere malen met gefronste wenkbrauwen gestaan.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner