Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 111
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 112
US$ 95
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
Millennium & Copthorne Hotels at Chelsea Football Club(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 224
US$ 155
Official Site
Zie aanbieding
  • Restaurant
  • Roomservice
Ibis London Blackfriars(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 139
US$ 118
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 133
US$ 115
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 132 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Amba Hotel Charing Cross(Londen)
US$ 250
US$ 213
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Premier Inn London City (Old Street) Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 92
PremierInn.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Premier Inn London Kings Cross Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 131
PremierInn.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Restaurant
  • Bar/lounge
US$ 291
US$ 249
Official Site
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Premier Inn London Greenwich Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Beoordelingen (4.676)
Beoordelingen filteren
4.678 resultaten
Waardering van reizigers
2.017
1.595
635
266
165
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.017
1.595
635
266
165
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
19 - 24 van 4.678 beoordelingen
15 november 2015 beoordeeld

Dit hotel heeft alles wat het nodig heeft en belooft, maar blinkt uit in onpersoonlijkheid. Enerzijds zorgt de architectuur ervoor dat je het gevoel hebt in een stationshal te zitten als je in de ont it ruimte zit. Daarnaast blijft de service door het personeel onpersoonlijk.
Er zijn veel alternatieven met eenzelfde niveau maar iets meer menselijkheid.

Verbleef: november 2015, reisde alleen
Bedank HansenGeert
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een paar dagen verbleven. Kamer net uitzicht op de kathedraal , minuscuul klein konden we deze zien. Kamers prima niet onze stijle van inrichting. Drankje in de verschillende bars overslaan het lijkt net of de gastheer er geen zin in heeft!

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Bedank Gmb300
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 juni 2015 beoordeeld

Wij verbleven hier afgelopen pinksteren voor een lang weekend Londen. Het Grange St Paul's is een modern hotel, vrijwel pal naast de St Paul kathedraal en net iets buiten de regio waar de bekende Londense spots te vinden zijn (zo'n 15 minuten lopen van Covent Garden). Metro op 3 minuten lopen, restaurantjes en enkele pubs in de buurt, al kun je in het hotel ook goed eten en heeft het twee redelijke bars. De rooftop-bar heeft een werkelijk magnifiek uitzicht op de St Pauls kathedraal!

Het personeel is bijzonder behulpzaam, de kamers zijn ruim voldoende en schoon en ook de badkamer is perfect en keurig schoon. De kamers hebben veelal uitzicht naar buiten (kantoren op ca. 10 meter, het uitzicht is dus beperkt) en op het Atrium. Deze laatsten hebben als nadeel dat mensen in de ontbijtruimte naar binnen kijken als je een kamer op de eerste of tweede etage hebt; het is verstandig naar een kamer te vragen op een van de hogere etages. Nadeel is ook dat de ramen nergens open kunnen en ventilatie alleen mogelijk is via de Airconditioning. Ondanks deze kleine puntjes is dit zeker een hotel waar wij naar terug gaan!

Kamertip: Vraag om een hoger gelegen kamer; dit voorkomt inkijk vanuit het Atrium. En als je in de gelegenheid bent, drink je drankje op in de rooftop-bar en geniet van het uitzicht!
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Mickey2508
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange St. Paul's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2015
Google-vertaling

Thank you for writing your review. It is nice to hear that you enjoyed your stay in the Grange St. Paul's Hotel and liked the superb views. Hope you will come back soon!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 juli 2014 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, zeer netjes , echt een aanrader !!!! Metrostation dichtbij, lekkere restaurants in de buurt,, het was voor ons een geweldige ervaring om hier te logeren . Aangename buurt

  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Carl D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nellie S, Guest Relations Manager van Grange St. Paul's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2014
Google-vertaling

Good to hear you enjoyed your stay and found the staff friendly and the location good. We look forward to welcoming you back.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 januari 2014 beoordeeld

Ik heb samen met vriendin de kerstdagen doorgebracht in dit hotel. Alles is luxe en bijna al het personeel is heel vriendelijk. We hadden vanuit Nederland al een tafel gereserveerd voor eerste kerstdag bij de Japanner aan de bakplaat in het hotel. Eerste kerstdag breekt aan en we zijn helemaal opgedirkt om lekker te gaan eten op onze eerste kerst samen, Japanner DICHT. Wij helemaal over de rooie tegen de manager, die ons wist te vertellen dat het hotel al maanden dicht was en het eigenlijk niet mogelijke was om online een tafel te reserveren. Hij kwam met een alternatief...om boven te eten bij een ander restaurant met 20 % korting en duizend maal excuses. Komen we boven aan blijkt dat het een lopend buffet is en dat op een eerste kerstdag in een superdeluxe 5* hotel. Met enige tegenzin zijn we toch aangeschoven omdat we geen keus hadden, het was tenslotte kerst en alles was dicht of volgeboekt. De restaurantmanager merkte dat dit niet onze keuze was en bood ons een fles wijn aan. We probeerden het van ons af te zetten en te genieten van onze eerste kerst samen, totdat ik voor de 2x ging opscheppen en een haar op men aardappel ontdekte. Dit kan natuurlijk overal voorkomen, maar dat dit ons op dit moment in dit hotel overkwam ging mij veel te ver.
Na duizend maal excuses van de restaurant manager, bood hij speciaal voor ons een à la Carte menu aan en dat zouden wij op ieder gewenste plek kunnen eten. Ik zat er goed doorheen mijn kerst was zo goed als verpest ondanks dat het personeel alles uit de kast haalde om ons tevreden te stellen.
De flinke trek was afgenomen en we bestelden daarom maar één hoofdgerecht, dat overigens heerlijk was. We kregen vers fruit en nog meer wijn om het leed te verzachten. Na enige tijd in de lobby/ bar hebben doorgebracht, begon ik deze nare ervaring van me af te zetten. Dit kwam mede doordat de managers zo betrokken bij ons bleven en oprecht overkwamen.
Toen we wilden afrekenen vroeg de manager tot wanneer we in het hotel verbleven, waarop ik antwoordde dat het onze laatste avond was. Hij bood ons een late check out aan tot wanneer wij wilden, dat kwam heel goed uit want wij vlogen pas om 7 uur de terug. Met een dubbelgevoel gingen wij uiteindelijk naar de kamer, het was niet de kerst die ik gepland had voor ons maar het personeel heeft echt alles gedaan om het goed te maken. De volgende ochtend gingen wij net als de dagen ervoor buiten het hotel ontbijten want dat koste in het hotel 25 pond pp per dag en dat is wel erg duur. De manager vroeg of we alsnog een goede nachtrust hadden gehad en bood ons al klap op de vuurpijl een gratis ontbijt aan. Waar wij natuurlijk gebruik van maakten. Mede door de managers zijn we toch met een goed gevoel vertrokken uit dit hotel en zou ik iedereen aanraden om hier te verblijven. Het hotel heeft een lux wellness gedeelte, de locatie is perfect en de managers doen werkelijk alles om het zoveel mogelijk naar je zin te maken.

  • Verbleef: december 2013
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Joeksjurgen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken