“Mooie locatie”

Keukens: Brits
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Holborn
12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie, groot restaurant. Vriendelijk onthaal, het eten was van mindere kwaliteit: zout en wat inspiratieloos.
Prijs-kwaliteit niet in evenwicht. 3/5 voor de sfeer.

20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

mooie zaak van hotel Rosewood.
mooie inrichting , perfecte en vriendelijke bediening.
lekkere zeetong.
service is top

2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een erg mooie zaak. We kwamen hier terecht op aanraden van de voorstelling die we gezien hadden. Die boden een speciaal menu aan met een gratis cocktail in de grootste ginbar van Londen. Zeg dan nog maar eens nee. Wat een vergissing. Men wist van niks in het restaurant. Toen ik het uitlegde werden de menukaarten omgeruild voor kleintjes bril op of flink turen zo klein was het enige de selectie cocktails werd gelijk aangepast en verkleind. Omdat het dan maar moest. Toen begon het lange wachten. Het was dat we met een ander stel waren anders was ik hier al weggeweest. De cocktails waren uiteindelijk niet bijzonder duurde erg lang. Het eten liet ook op zich wachten en was niet bijzonder. Ook al is dit een prachtige zaak behorend bij een net zo mooi hotel, hou je geld in je zak en ga ergens anders heen. Tot dat het management eindelijk ziet wat voor volk er in de bediening zit als ze al uit hun buro komen of het zelf eens ervaren. Een keer en nooit weer.

20 juni 2016 beoordeeld

We hadden een arrangement/ menu nadat we bij een play waren geweest in Londen. De meneer in de bediening wist niet waar we het over hadden? Uiteindelijk kregen we een menukaart met zeer klein lettertype. Nadat we de gin bested hadden die bij het menu in zat hebben we daar een half uur (!) en 3 keer vragen wanneer het kwam op moeten wachten. Nadat het hoofdgerecht bijna op was kregen we de gin . Ik kreeg de indruk dat we een beetje genegeerd warden nadat bleek dat we het arrangement hadden. Het eten was wel erg lekker en de locatie ronduit prachtig maar het al met al geen goed gevoel aan over gehouden. Niet slecht maar zeker ook geen 4 sterren waard mijns inziens.

10 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel en het restaurant sluit hier perfect op aan. Mooie inrichting, perfecte service en alles was even lekker.

Proeverij van voorgerechten was heerlijk en best veel. Het kippetje als hoofdgerecht en de steak waren hemels lekker.

Onze ober was de beste en heeft onze avond gemaakt!

Reizigers die Holborn Dining Room bekeken, bekeken ook

In Holborn Dining Room geweest? Deel je ervaringen!