Beoordeeld op 13 juni 2018

Vlotte service, prima Ibiskamers, rustig slapen. Geen ontbijt genomen maar genoeg leuke zaken in de buurt. Vlotte verbinding met het centrum zowel met de metro als te voet. Leuk om van hieruit de wijk Shoreditch te ontdekken.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Giullaume D, General Manager van Ibis London City-Shoreditch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2018

Dear Lydia,

Thank you for your kind comments regarding your stay at Ibis London City Shoreditch

At Ibis we strive to continuously improve the quality of our services and your feedback is extremely important to us.
Please write us again if you wish to tell us more about your experience.

Kind Regards,
Shakirat, Front Office Team Member

Beoordeeld op 8 juni 2018

Ondertussen al 2 keer in dit hotel verbleven tijdens een citytrip Londen. Vriendelijk check in, rustige en vernieuwde kamers. Het is al 2 keer zeer goed meegevallen. Ontbijt zeer lekker en uitgebreid. Alles verloopt zeer rustig. Aan de bar nog iets gedronken, vriendelijke bediening. Echt een aanrader voor een weekend Londen. Vlakbij de metro voor je te verplaatsen. Ideaal om de stad te gaan verkennen. Wij hebben er zeer goed geslapen, geen lawaai op de gang of andere kamers.

Datum van verblijf: juni 2018
Giullaume D, General Manager van Ibis London City-Shoreditch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2018

Dear Filip,

Thanks for the beautiful review of our hotel! We are very happy that your stay was enjoyable and we look forward to seeing you again soon and we will ensure to make the next stay even better than the last.

Best regards,
Shakirat, Front Office Team Member

Beoordeeld op 7 juni 2018

Goede ligging zowel voor openbaar vervoer als eten/drinken
Modern, mooi ingerichte rustige en cosy kamers
Mogelijkheid tot vroeg in- en laat uitchecken is zeker een plus.
Je kan er ook ontbijten of iets drinken aan de bar. Gewoon dik in orde.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Giullaume D, fo van Ibis London City-Shoreditch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2018

Good Morning!!

We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis London City - Shoreditch.

Sincerely,
Elena Caraus
Front Office Team

Beoordeeld op 1 mei 2018

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Beoordeeld op 22 april 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel vriendelijke bediening en goed gelegen dichtbij towerbridge en metro tesco naast de deur en vele restaurantjes bij de docklands hippe buurt soms wel clochards die storend zijn maar al bij al valt dat mee zou zeker nog teruggaan naar daar

Datum van verblijf: april 2018