“Heerlijk!”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je zeker niet misleiden door de buitenkant van het restaurant. Het eten is heerlijk!
Wijn of bier wordt niet geserveerd maar die mag je zelf meenemen.

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Indisch gegeten. Het was alweer een aantal jaren geleden dat ik Indisch had gegeten dus wist niet meer precies wat het allemaal was. De eigenaar om advies gevraagd en kreeg echt heerlijke gerechten. Zeker aan te raden! De prijs kwaliteit is echt fantastisch.

4 januari 2016 beoordeeld

Heel klein restaurant maar zeker de moeite waard, ook al ken je de Indische keuken niet zo goed. Zaakvoerder heeft ons een aantal zaken aangeraden en deze zijn zeer goed in de smaak gevallen. Prijs kwaliteit is deze zaak wat mij betreft super... vergeleken met het vrij dure Londen.

4 november 2015 beoordeeld

In oktober dit kleine restaurant bezocht. Samen met de gastheer kwam ik tot een heerlijk gerecht. Ik koos voor de wat zoetere lams tandoori en vroeg of er een klein pepertje in verwerkt kon worden. De smaken zoet en pittig waren perfect in balans. Als bijgerecht het naan brood met knoflook en kaas besteld. Zelden zo lekker vers naanbrood op. De prijs kwaliteit verhouding is goed in balans en de bediening is erg vriendelijk. Bij een volgend bezoek aan London kom ik zeker terug.

28 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant met prima kaart en service. Schenken geen alcohol. Samen met mijn zoon van 10 hier geweest en ook hij vond het lekker. De bediening geeft goed advies.

Reizigers die Indian Express. West Kensington bekeken, bekeken ook

Londen, Verenigd Koninkrijk

In Indian Express. West Kensington geweest? Deel je ervaringen!