“De naam zegt het al...”
Beoordeling van Burger & Lobster - Soho

Burger & Lobster - Soho
Geclassificeerd als nr. 832 van 25.561 Restaurants in Londen
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Soho
16 maart 2017 beoordeeld

Fastfood with a twist... Originele combinatie van hamburgers en/of kreeft. Uitstekende prijs/kwaliteit en service met de glimlach. Veel aandacht voor mensen met voedselallergie. Leuk alternatief voor TGI Fridays of andere ketens.

Datum van bezoek: maart 2017

12 maart 2017 beoordeeld

We waren hier op vrijdagavond zonder reservering, je kan plaatsnemen in het cafe gedeelte. Je krijgt een buzzer mee en deze gaat af als er een tafel voor je is. Deze ging al af voordat we onze wijn hadden.

We kregen een tafel boven. Concept is heel simpel burger of lobster of beiden. Wij namen de lobster. Je krijgt een "slabbetje" en sausen. De kreeft is goed gegrild, lekker sappig. Ze hebben de kreeft al zodanig voor je gekrakt dat je zelf niet zo heel veel hoeft te doen. Patat die je er bij krijgt is lekker.

Leuk om een keer mee te maken, zeer vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit ook voor kreeft. Enige was dat de wijn 9 pond kostte, wat ik zelf wel erg aan de hoge kant vindt.

Wat ook leuk is om te doen is bij de ingang staat een photobooth, dat moet je echt doen!

Datum van bezoek: maart 2017
19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met z'n tweeën gegeten. De combi van kreeft en burger was super. De prijs voor het geheel viel ook erg mee. De uitstraling van het restaurant is prima. Zelfs zonder reservering werden we snel aan een tafel geholpen. Alles gaat wel snel, maar de service was prima.

Datum van bezoek: februari 2017
8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de vestigingen van Burger & Lobster in Londen. Druk maar toch snel plek. Levendige sfeer met vriendelijk en snel personeel. Keuze beperkt tussen verschillende burgers en kreeft, diverse biersoorten.

Burgers zijn smaakvol, goed vlees en snel klaar. Ideaal als je snel maar toch lekker wilt eten. Ook ideaal voor gezinnen met kinderen. Naar wens krijg je een plastic schort bij het eten, handig bij de kreeft.

Datum van bezoek: november 2016
2 november 2016 beoordeeld

altijd lekker en druk! goeie sfeer!
soms even wachten aan de bar maar dat is het zeker waard!
sinds kort nieuwe kaart

Datum van bezoek: september 2016

In Burger & Lobster - Soho geweest? Deel je ervaringen!