“Leuke geschiedenis, shabby interieur”
Beoordeling van The White Hart

The White Hart
Geclassificeerd als nr. 2.507 van 25.458 Restaurants in Londen
Keukens: Brits
Geschikt voor: Barscene, Grote groepen
Wijk: Covent Garden
30 november 2016 beoordeeld

Het hoort vast bij het image als pub met de oudste vergunning, maar erg comfortabel zijn de stoelen en tafels niet. Een beetje samengeraapt, zonder eenheid, maar dat is dan de charme. De drankjes waren prima, de keuze zoals je die van een Londense pub mag verwachten.

12 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geluncht tijdens onze korrels naar Londen met een groep van 65 personen. Pub ziet er gezellig uit, grote keuze aan drank. Het eten (buffet) was zeer matig. Veel gefrituurd en te weinig voor onze groep. Sommigen hadden bijna niks en het werd minimaal aangevuld. Personeel wel vriendelijk. Ik adviseer dit niet voor een grote groep.

10 oktober 2016 beoordeeld

We hebben hier met 60 personen geluncht. Ik weet niet wat voor de lunch betaald is maar het kan echt niet veel geweest zijn. Als dit echte pub food is.........Verder ruime keuze v. drank.

21 juli 2016 beoordeeld

the white hart is één van de oudste pubs in londen en één van mijn favorieten. je kan er prima pubfood kriijgen voor een heel redelijke prijs . ligt op loopafstand van covent garden en van british museum. vlotte en vriendelijke bediening

20 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met 24 man gegeten en het was heel erg lekker! En het is goed bereikbaar met de meteo.

Reizigers die The White Hart bekeken, bekeken ook

In The White Hart geweest? Deel je ervaringen!