“onverwacht pareltje”

Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Soho
22 augustus 2018 beoordeeld

we kwamen net uit Chinatown en we wouden gaan eten, na 10 minuten stappen kwamen we dit tegen. het leek een gezellig barretje maar als je de trap naar beneden ging kwam je in een paradijs terecht. het eten was lekker en er speelde en band

Datum van bezoek: augustus 2018

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige verrassing. We zochten een pub met live muziek. Aan de straatkant lijkt het een klein 'groezelig' cafétje met een bordje bij 'live music'. Wat een goed idee om binnen te gaan, in de kelder zijn drie etablissementen, wij zijn in de cocktailbar blijven plakken. 13 pond is opnieuw niet zo goedkoop, maar in een op en top 50's sfeer. De bediening is netjes, de cocktails dik in orde.
Dresscode is er niet, maar in zo'n setting heb je graag een hemd en jasje aan, dan past het.

Datum van bezoek: maart 2018
10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een unieke plek om elkaar te onmoeten in London. Oude tijden herleven. Goed eten en prachtig om te zien!

Datum van bezoek: december 2017
7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verassing! Wat is dit een leuke tent. Aan de voorkant kan je koffie drinken en als met de trap naar beneden komt heb je een pub en theater en een restaurant. Wij hebben in dit restaurant heerlijk gegeten de bedoening was top! De ambiance was in de jaren 20 stijl zo leuk! Ik zal dit restaurant echt aanbevelen

Datum van bezoek: januari 2017
26 november 2016 beoordeeld

Je komt binnen in een gezellige bar waar je bij extreme drukte alvast iets kunt drinken. Dan ga je verschillende trappen omlaag en val je compleet van je stoel om een grote luxe bar, een combi muziekclub/bar en brasserie te ontdekken op deze ondergrondse locatie. De Brasserie is enorm maar desondanks zeer intiem. Ondanks dat alles 4 jaar geleden gebouwd is ga je terug in de tijd van begin 1900. Wat een uitstraling en sfeer. Je denkt dat deze zaak al honderd jaar oud is. Knap staaltje verbouwen. De bediening is vlot en vriendelijke. Het eten is heel goed en prijs kwaliteit in de juiste verhouding. We gaan volgend jaar zeker terug.

Datum van bezoek: november 2016

In Brasserie Zedel geweest? Deel je ervaringen!