“Art Deco in de zaal en in de keuken en het gaat vooruit”
Beoordeling van Brasserie Zedel

Brasserie Zedel
Geclassificeerd als nr. 1.516 van 25.436 Restaurants in Londen
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Soho
23 juli 2016 beoordeeld

Typisch voor Londen zijn de pre-theater dinners. Het hele concept zorgt ervoor dat je op tijd in de voorstelling geraakt. Bij Zedel geniet je ondertussen van de onvervalste jaren 20 in de aankleding en de brasseriekeuken slaagt erin om een smakelijk niveau te halen. We probeerden kalfsnieren in een mosterdsaus, een klassieker waar je in België al wat moet naar zoeken en waren het met vieren over eens dat de avond alvast niet stuk kon.

22 mei 2016 beoordeeld

Als argeloze toerist zul je deze plek niet ontdekken. Via een kleine ingang wordt je naar beneden geleid waar de echte happening plaatsvindt. Werelds, stijlvol, soms met live muziek. Een geweldige inrichting en een gesmeerd lopend bedrijf. Het eten is van bijzonder hoge kwaliteit. Reserveren is aan te raden.

18 maart 2016 beoordeeld

Zeer grote brasserie verstopt in de kelder in een zijstraatje bij Piccadilly Circus. In de kelder zit trouwens ook nog een gezellige cocktailbar. De brasserie is op en top Frans, lekker over de top met net geklede bediening en klimwerk, maar dat maakt het juist wel gezellig. Het publiek is zeer gemêleerd met een mengeling van britse oude chique, jonge geklede mensen, toeristen, etc. Het gevaar bij een dergelijke gelegenheid is dat het draait op sfeer en naam en niet op kwaliteit maar dat is hier niet het geval. Wij hadden salade en paté vooraf, beide erg lekker en als hoofdgerecht de steak hachée en onglet grillé, welke beide goed bereid en zeer smaakvol en waren. De wijn is niet heel bijzonder maar gewoon goed. Wij zouden het restaurant zeker aanraden!

14 maart 2016 beoordeeld

De meeste toeristen zullen hier niet gemakkelijk terecht komen, maar dankzij een lokale kennis hebben we deze cocktailbar toch gevonden. Je kan er terecht voor een maaltijd, maar wij waren enkel geïnteresseerd in de goede cocktails die ons werden beloofd. Heel mooi gebouw in de kelders onder Piccadilly Circus met superlekkere cocktails. Alle benodigdheden voor een perfecte avond met als enigste nadeel een lege portefeuille achteraf.

5 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet bij de brasserie gegeten, maar op de begane grond/entree heerlijke koffie met perfecte taartjes genuttigd. Gezellige sfeer, bijzondere plek.

Reizigers die Brasserie Zedel bekeken, bekeken ook

In Brasserie Zedel geweest? Deel je ervaringen!