“Voor een lekker, vet ontbijt waar je de eerste 6 uur op vooruit kunt!”
Beoordeling van Polo Bar

Polo Bar
Geclassificeerd als nr. 500 van 25.296 Restaurants in Londen
Keukens: Brits
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: City of London
3 juli 2017 beoordeeld

We wilden ontbijten nabij ons Hotel bij Liverpool Station. We zijn in de Polo Bar beland waar we uiteindelijk 2 keer hebben ontbeten. Leuk, knus restaurant met 3 verdiepingen, waar ook de Londenaren zelf komen eten. Het hotel is 24 uur per dag geopend en bied fantastisch eten. Grote porties en zoals het in Engeland hoort: baggervet, hoewel ze ook de gezonde opties aanbieden. Lekkere koffie ook! Personeel is over het algemeen erg vriendelijk. Enkel op de eerste verdieping loopt een man van 35/45 jaar wat een verschrikkelijke chagrijn is. Erg kort af en een beetje ongeduldig toen wij met de kaart aan het puzzelen waren.

Philip I, Owner van Polo Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Hi

Thanks for that and glad you liked Polo Bar .... we will have to have a chat with the man on the first floor to be a bit more cheerful .... leave that to me.

Thanks

Philip

29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Knus, vriendelijke en attente bediening en heerlijk gegeten. Dit dat alles ook voor een redelijke prijs.

Philip I, Owner van Polo Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Many thanks Nannie V …. not related to Honey G by any chance ….!!!!!!

See you soon

Team Polo

12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een supersmal pandje is over drie verdiepingen verspreid dit populaire restaurant gevestigd. We moesten wel een buiten wachten op een tafeltje. Uitgebreide ontbijtkaart, prima koffie, dito lunchgerechten en taartjes. Bediening vlot en vriendelijk. Prijzen zijn redelijk. Prima plek voor een goede, snelle hap!

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn weinig woorden aan te verspillen. We komen al jaren naar Londen en zijn grote fan van het traditionele Engelse ontbijt...en dit is bij voorsprong het beste wat ik al gegeten heb. Daarenboven is de bediening zeer vriendelijk.

Philip I, Owner van Polo Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Hi
WOW - Agreed we do serve the BEST ENGLISH BREAKFAST…..

Tell your friends and see you soon

Philip

27 juli 2016 beoordeeld

Heel leuk gezellig en druk bezocht, wij hebben hier ontbijt gehad. De kaart varieert van english breakfast tot eggs benedict. Gezellig en lekker.

Thanks Larissa

See you soon

Philip and Team Polo

Reizigers die Polo Bar bekeken, bekeken ook

In Polo Bar geweest? Deel je ervaringen!