“Viel mij tegen”
Beoordeling van Indian Lounge

Indian Lounge
Reserveren met OpenTable
Indian Lounge is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 536 van 25.453 Restaurants in Londen
Keukens: Indiaas
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrienden wilden graag Indiaas eten dus probeerden we het dichtstbijzijnde restaurant.
Zij vonden het eten redelijk net zoals ik.
We misten de explosieve Indiase smaak.
Veel eten proef je aan dat het snel wordt opgewarmd.
Verder heeft het restaurant een update van de inrichting nodig.
Personeel is vriendelijk.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is lekker. Een goede service. Het is netjes, goed verzorgd. Zeker voor herhalingvatbaar. Nette medewerkers en een goede menu

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein maar net restaurant met heerlijk eten, zeer smaakvol. Op advies de starters vooraf genomen Alles was lekker op smaak, het naanbrood heerlijk. Er waren 2 drukke groepen met mannen aan het eten waardoor het wat rumoerig was. Maar het eten en de bediening waren voortreffelijk. Niet goedkoop maar wel lekker eten.

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel lekker eten aan een correcte prijs. Het lijkt of je even in India bent! Een aanrader.

17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening, alles was top inorde!!! We moesten dringend weg en alles was binnen het half uur op tafel!! Toppie!!! Komen zeker nog is terug!!!

In Indian Lounge geweest? Deel je ervaringen!