Beoordeeld op 10 april 2016 via mobiele applicatie

Dit is een uitstekend hotel. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en erg goed getraind. Ik was erg onder de indruk van de vriendelijkheid en professionaliteit van alle medewerkers. Kleine probleempjes werden tijdens ons verblijf vlot verholpen.

De kamer was ook erg mooi. Mijn ouder verbleven in een one bedroom suite en ikzelf in de standaardsuite. Zelfs de standaardsuite was nog steeds erg ruim en voldeed ruimschoots aan mijn verwachtingen. Het ontbijtbuffet is ruim en je mag het ontbijt meenemen naar je kamer! Dat was voor een van onze reisgenoten erg belangrijk omdat hij moeilijkheden heeft om te eten.

Het voordeel van dit hotel is dat het in de Westfield ligt waardoor je ook take out kan bestellen en op je kamer rustig kan opeten. De luchthaven van Stansed en het centrum van Londen zijn vlot bereikbaar vanuit het hotel. De metrohalte ligt enkele meters ver.

Indien mogelijk, zou ik meteen weer bij dit hotel boeken bij mijn volgende verblijf in Londen.

Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 14 april 2015

Fijne kamer met een goed bed, prima badkamer en keuken, praktisch bij langer verblijf. De goed uitgeruste gym op de 12e verdieping biedt een panoramisch uitzicht over het Olympisch complex. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en in het weekend tot 10:30 open. Bij de koffiebar kun je de hele dag verse koffie en thee meenemen. Vriendelijke en behulpzame staff. Metro en trein om de hoek. Centrum van Londen is daardoor snel te bereiken. Het enorme winkelcentrum open van 10:00 - 22:00 is ook een pluspunt. Al met al een comfortabel verblijf met een prima prijs-kwaliteitverhouding. Wij komen zeker weer terug!

• Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 maart 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel in het Westfield Stratford winkelcentrum. Mooie kamers, met prachtige badkamer en keuken. Engels ontbijt en koffiecorner die altijd geopend is.
Ligging in een enorm winkelcentrum en dichtbij het metro en treinstation Stratford.

• Verbleef: maart 2015
Beoordeeld op 5 januari 2015

Wij zijn hier tussen kerst en nieuw 2014 geweest (3 nachten).
Pluspunten:
- kamer is ruim
- bed is goed
- TV is goed en biedt zeer veel zenders
- badkamer/wc is goed (heerlijke regendouche)
- keuken niet gebruikt maar zag er goed uit, ook voorzien van vaatwasser en magnetron
- ligging hotel is goed, op loopafstand van bus/metro, in groot winkelcentrum met voldoende horeca
- panorama uitzicht vanuit hotellobby op 12de
- personeel prima
- kamers op 10e of 11e verdieping, erg rustig dus

Minpunten:
- het ontbijt:
- wij ontbeten de 1ste ochtend om 09:00 uur, en toen was alles op: brood, beleg, borden, bestek, bekers, en nergens personeel. Moest keuken inlopen om ze wakker te maken....
- alleen Engels ontbijt, dus geen beleg in de vorm van vlees / kaas e.d., alleen jam in knijpflessen (wel handig), kleine keuze in broodsoorten, kleine keuze in beleg
- ontbijt tot 09:30 uur, en dan is alles weggehaald, ook als er nog mensen bezig zijn met het ontbijt... nog niet eerder meegemaakt....

- geluid van koelkast als deze even aansprong, duurde dan hoogstens 2 minuten of zo maar in begin wel vervelend 's nachts... went uiteindelijk wel maar toch...

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 mei 2014

Een goed hotel.
Kamers: ruim, met keuken, bureau en ruime badkamer. (bestek lag in la van bureau).
Schoonmaak: voldoende (niet in het weekend, hou hier rekening mee of vraag of ze wel willen komen, dit kost wellicht extra?)
ligging: dichtbij trein en metro (loopafstand) en naast een groot winkelcentrum met leuke restaurantjes. Wij raden Balans aan en vraag om de basket homemade bread, heerlijk.
Ook dichtbij het olympisch park, leuk om daar even door heen te wandelen, ook in de avond. Als je gelukt hebt zie je dan de fontein in allerlei kleuren spuiten.

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner