Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
US$ 280
US$ 207
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Zwembad
  • Restaurant
US$ 291
US$ 249
Official Site
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 111
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Millennium & Copthorne Hotels at Chelsea Football Club(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 224
US$ 155
Official Site
Zie aanbieding
  • Restaurant
  • Roomservice
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 112
US$ 95
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
Ibis London Blackfriars(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 128
US$ 118
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 135
US$ 115
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Amba Hotel Charing Cross(Londen)
US$ 250
US$ 213
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Premier Inn London Kings Cross Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Premier Inn London City (Old Street) Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Beoordelingen (4.428)
Beoordelingen filteren
4.428 resultaten
Waardering van reizigers
3.579
640
134
47
28
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.579
640
134
47
28
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.428 beoordelingen
13 december 2016 beoordeeld

Bij aankomst in het hotel werden we super vriendelijk onthaald met een drankje.
De kamers zijn heel net en van alles voorzien. Mooie grote badkamer met bad en douche, materialen van hoogstaande kwaliteit. De matrassen zijn van super kwaliteit.
De eerst nacht heb ik niet goed geslapen daar we aan de keuken sliepen. De volgende
morgen was het probleem onmiddellijk opgelost en kregen we een kamer op een hoger gelegen verdieping. Het was er heel rustig om te slapen. Dikke vloertapijten en geen geluidshinder. De mensen die er werken zijn ongelooflijk vriendelijk en voornaam. Het ontbijt is ook super verzorgd. We gaan reeds 6 jaar met de kerstdagen naar Londen en voor ons was dit hotel het beste dat we reeds hebben gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar. De ligging van het hotel is subliem.

Kamertip: Vraag kamer op een hoger gelegen verdiep
  • Verbleef: december 2016, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Martine_vanmaercke1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2016
Google-vertaling

Dear guests,

I thank you for taking the time to tell us about your amazing experiences at Sofitel London St James.

I am truly pleased to hear that over the years we have been consistent in providing you with high standards of service.

Thank you also for your compliments regarding our breakfast offer as we pride ourselves in serving the freshest products on the market.

We look forward to welcoming you back.

A bientot.

Nicolas Pesty

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 september 2016 beoordeeld

Prachtig Hotel , erg mooi ingericht echt op z'n Engels uitgevoerd , alles tot in de perfectie , bediening , kamers , diner , kan niet iets bedenken dat niet goed is gegaan de twee nachten dat wij daar verbleven !

Verbleef: september 2016
Bedank 46Martinezs
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2016
Google-vertaling

Dear guests,

I am truly pleased to hear that you have had an amazing experience at Sofitel London St James.

We look forward to your next visits.

A bientot.

Nicolas Pesty

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 februari 2016 beoordeeld

Kamer was erg netjes, net als het hotel zelf. Alles was proper en erg smaakvol ingericht. We hebben 1 dag gebruik gemaakt van de SPA, wat heerlijk om dit prive te kunnen doen. Duo behandelingen waren geweldig. Hotel heeft een leuke bar en restaurant. Alle toiletten heel schoon en bediening vriendelijk.

Kamertip: Niet alle kamers hebben uitzicht, dus zou hier specifiek om vragen.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Rishma D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 februari 2016
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you very much for this positive feedback!

We look forward to welcoming you back with our undivided attention.

A bientot.

Nicolas Pesty

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 november 2015 beoordeeld

Een hotel met een super locatie, super service, super personeel, super accommodatie kortom een citytrip, een zakenreis, alleen, met familie of vrienden, een aanrader!
Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel, professioneel.
Heel mooie, compleet uitgeruste kamer en badkamer.
Uitgebreid, lekker ontbijt. De bar en het restaurant zijn eveneens aanraders.
Het volledige hotel straalt sfeer en rust uit, midden het drukke Londen en toch een zee van rust wanneer je er binnenstapt.

  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank janssensdina2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2015
Google-vertaling

Dear guest,

I am extremely thankful to you for such wonderful a feedback!

The whole team and I were thrilled to read it as we strive on providing genuine, high standards of service.

We look forward to welcoming you back with our undivided attention.

A bientot.

Nicolas Pesty

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend gelegen hotel!
Buitengewone service, verzorgd tot in de kleinste details!
We hadden niet vermeld dat het mijn verjaardag was en toch had het hotel hieraan gedacht en werden we vergast op een chocolade taart!
Alle personeelsleden:aan de ontvangst, concierge, restaurant, bar,kamerpersoneel allen uiterst vriendelijk, behulpzaam en gedienstig!
5sterren waardig!

Verbleef: april 2015
Bedank Wilfried B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2015
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you very much for this wonderful feedback.

As a matter of fact every detail counts and we always aim to pleasantly surprise our guests. I am glad to hear that we have achieved our goal.

We look forward to welcoming you back.

A bientôt,
Nicolas

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken