Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.501)
Beoordelingen filteren
2.501 resultaten
Waardering van reizigers
605
1.172
524
138
62
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
605
1.172
524
138
62
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.501 beoordelingen
29 december 2016 beoordeeld

wij waren met een grote groep te gast in het hotel, er werd uitstekend voor onze bagage gezorgd. de kamer was proper, het internet was goed en beschikbaar.
heel vriendelijk personeel
Enig minpuntje: het restaurant was niet open op boxing day. en de dag erna was er weinig voorraad van vleesmenu's ...
verder IDEAAL voor bezoek aan London, want je bent dicht bij de winkelstraten ...
ook dicht bij een metrostation (300 m)

Kamertip: rooms on the third floor are very good. breakfast on the 1° floor
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank herwig d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HIRegentsPark_London, Guest Relations Manager van Holiday Inn London - Regent's Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2016
Google-vertaling

Hello herwig d,

Many thanks for taking the time on writing us a feedback following your recent stay with us. We are pleased to hear your positive comments, I am however saddened that we have let you down on some aspects of your stay. Your feedback regarding restaurant closure during boxing day will be passed on to the relevant departments to look into it and to enhance guests experience for the future.

We hope that we will have a chance to welcome you again.

Regards,
Apple Radam - Guest Relations Executive

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 december 2016 beoordeeld

Afgelopen dagen doorgebracht in dit hotel.

Ontvangst is prima. Kamers zijn ruim en voorzien van gemakken als:TV, kluisje,waterkoker, koffie en thee.

Bed is klein en de kussen voldeden echt niet.
Bij de receptie adapters gehaald (borg £5) om onze mobieltjes op te laden. Voldoende laadpunten in de kamer.

Badkamer wat klein en ontbreekt ventilatie.de deur kan je ook niet openhouden omdat er een deurveer op zit (irritant).

Om de wc door te spoelen moet je de hendel pompen (net als bij een waterpomp aan een put ).

Wat wel fijn is, is dat het hotel je voorziet van tandenborstel of scheermesje mocht je die vergeten zijn.

De kamer was wel wat gehorig.
Wifi op de kamer is gemiddeld.

Het ontbijt is prima als je niet langer dan 4 dagen blijft. Daarna wordt het wel wat eentonig.

Prima uitvalsbasis voor een stedentrip

  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank HasHis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HIRegentsPark_London, Guest Relations Manager van Holiday Inn London - Regent's Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2016
Google-vertaling

Hello HasHis,

Thank you for taking the time on writing us a candid feedback following your recent stay. I am pleased to know that you have enjoyed most aspects of your stay particularly the reception team and room amenities. I am however saddened that you were disturb by the level of noise, should you be staying with us again in the future please feel free to contact me directly prior to your arrival and we will allocate you to a quieter area and ensure that you're room is thoroughly checked.

I hope that we will have a chance to provide you with a better experience.

Regards,
Apple Radam - Guest Relations Executive
apple.radam@hiregentspark.co.uk

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

4 nachten verbleven, voor een conferentie en er daarna nog een weekendje aangeplakt. Bij het inchecken aangegeven dat ik toch liever een kamer wilde met een tweepersoonsbed ipv 2 losse. Dit kon, maar er was alleen nog een kamer vrij naast de lift waarbij werd aangegeven dat ik daar tot 23.00 uur wat last van kon hebben. Heb deze kamer toch genomen en moet zeggen dat ik er weinig last van heb gehad, je hoort het wel, maar goed geslapen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en ook het ontbijt is erg goed.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Bedank Patrick d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HIRegentsPark_London, Guest Relations Manager van Holiday Inn London - Regent's Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016
Google-vertaling

Hello Patrick d,

Many thanks for your feedback, we are pleased that you have enjoyed your stay with us and glad to hear that we have managed to accommodate your request without too much trouble.

It would be our pleasure to welcome you back!

Regards,
Apple Radam - Guest Relations Executive

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 juli 2016 beoordeeld

2 nachten verbleven, voor een congres.
Service vriendelijk. Deden moeite om me al om 9u een net schoongemaakte kamer te vinden. Gelegen op 30min. stappen van st pancreas, zodat je in deze onzekere tijden net niet de metro in moet. Dicht bij regents park. Zeer rustig. Ontbijtbuffet met voldoende keuze. Diner met ruime afwisseling, gegrilde groenten en of vlees of vis, smakelijk bereid, zij het niet verfijnd. Congresruimte zeer goed, catering dik in orde. Altijd iets te drinken of te knabbelen, zelfs klein vriezertje met ijsjes ter beschikking.
Kamer goed, badkamer piepklein. Badproducten buiten basic, stonden niet klaar maar worden op eerste verzoek direct gebracht. Mijn mede congresleden hadden dat tot hun ergernis, wel niet direct door. Al bij al ok. WiFi was gratis.

  • Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank ingrid07_10
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HIRegentsPark_London, Guest Relations Manager van Holiday Inn London - Regent's Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2016
Google-vertaling

Hello ingrid07_10,

Thank you for taking the time on writing us a feedback.

We are so sorry that you have left feeling disappointed on some aspects of your stay. But I am glad that you have enjoyed the amenities at The Academy Conference, convenient of our location and wide variety of our breakfast buffet.

I hope that you would consider staying with us again in the future.

Kind Regards,
Apple Radam - Guest Relations Exeutive

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren voor 3 nachten in dit hotel. Het hotel is ok maar geen topper. Service is zeker 4 sterren waard, de kamer eerder 3. Het kuisen van de kamer is wel top: elke dag verse lakens en een frisse aangename geur in de kamer. Waarom volgens mij geen 4 sterren: de badkamer is echt heel klein en verouderd, je ziet veel roest en kalk. Vuil was ze zeker niet maar het zicht is niet mooi. Nog een minpuntje: onze minibar was leeg, we hebben er niets van gezegd maar ik vermoed als we dat zouden gedaan hebben dat het wel zou opgelost worden want het personeel was zeer vriendelijk. Wifi was voor ons zeker ok. Er staan allerlei kaartjes in de kamer waar op staat dat je steeds meer badkamer producten mag vragen of andere kussens (tot 3 verschillende soorten) dus zoals ik al zei de service is misschien wel nog 4 sterren waard.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Bedank Yanisse V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HIRegentsPark_London, Guest Relations Manager van Holiday Inn London - Regent's Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2016
Google-vertaling

Dear The V Yanisse,

Thank you for taking the time on sharing your recent experience at the Holiday Inn London Regent's Park and for acknowledging the service provided. I am sorry we have not met your expectations with regards to the size and condition of the bathroom, I would really like to look into this issue further and in order for me to do so, can I kindly ask you to send me your reservation details on apple.radam@hiregentspark.co.uk

I look forward to hearing from you shortly.

Best Regards,
Apple Radam
Guest Relations Executive

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken