TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 21 augustus 2019

Ruime nette kamers en prima ontbijt. Minpunt ontbreken handgreep in bad om op te staan en geen handdouche. Dat is voor oudere mensen lastig. Verder prima verblijf gehad. De verwachtingen waren laag gezien de vorige reviews maar deze zijn ruimschoots overtroffen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Prachtige kamer, de mooiste die we ooit in Londen hadden voor dit geld. Let op dat je een "City Sleeper" kamer boekt, die zijn grondig gerenoveerd en erg mooi! Heerlijke bedden, instapdouche en ruime kamer. Ontbijt was eenvoudig, maar prima. Vriendelijk personeel, super locatie, helemaal als je met de Eurostar komt (je loopt naar het hotel), niet ver van centrum / theaters en bushaltes van verschillende routes voor en naast de deur. Hier komen we zeker nog eens terug!

Kamertip: Zeker de City Sleeper boeken, kies dus niet voor de normale kamers, want de normale zijn niet gerenoveerd, City Sleeper wel!
Datum van verblijf: juli 2019
ImperialLondonHotels, Guest Relations Manager van Royal National Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write a review about our Royal National Hotel.

We are extremely pleased to hear that you had a fantastic stay at our new City Sleeper Rooms and appreciated our overall hospitality service. Your comments go a long way in motivating and encouraging the team, so once again thank you for taking the time to write this review. We will be sure to forward your comments to our all our teams at the hotel, to ensure that the best standards are met for all guests.

We thank you for recommending our hotel and look forward to welcome you back on your next visit.

Kind regards,
Guest Relations Officer

Beoordeeld op 14 juni 2019

Kamers zijn vuil, veel stof en haren.
Schimmel op de muren en plafond, vooral erg in de badkamer.
Verouderde kamer... verouderde bedden, waar je elke veer in je rug voelt prikken.
Best ook niet naast je bed kijken naar de grond...
Veel lawaai vanaf buitenaf, zeer verouderd raam. Maar ook lawaai van de buren die kamers afbreken.
En weinig zuurstof in de kamer.
Overal matten in heel het hotel, die toch wel eens gestofzuigd worden, lijkt al jaren geleden.
Een vaste douchekop die erg verouderd is en een foute richting van water aangeeft.
Geen shampoo en geen haardroger.

Wel propere handdoeken!
Het ontbijt is een gewoon ontbijt met toast, confituur, cornflakes en ei en dik hespenspek.
Heel goed gelegen, centraal, dicht bij de metro.
Personeel is vriendelijk.
Veel volk in het hotel, multicultureel.
Ideaal hotel voor weinig geld voor mensen die geen smetvrees hebben.

Beoordeeld op 7 juni 2019

Met alle reviews te hebben gelezen was het toch afwachten wat je krijgt in dit hotel, dachten wij op voorhand. Bij aankomst een heel vriendelijke receptionist welke ons het gebouw aan de overzijde wees, langs inderdaad een aantal automaten waren we bij de liften aangekomen welke ons naar de verdieping wezen.

Op de kamer aangekomen troffen we twee keurige (best harde) bedden aan en een prima badkamer waarin alle voorzieningen te vinden waren. Bijzonder is het wel dat de fohn in de kamer vastzit ipv de badkamer. Op de kamer hebben wij geen enkel geval van schimmel kunnen vinden of achterstallig onderhoud waar anderen hierover melden.

Elke dag werden de handdoeken gewisseld en de bedden opgemaakt.
Wij zaten aan de binnenzijde van het gebouw waardoor er geen geluidsoverlast was

Minder:
- Het ontbijt heeft inderdaad wat weg van een middelmatige vreetschuur
- Toast, yoghurt, muslie en soorten honing en jam is beperkt maar prima
- Toeristen kantoortje bij ingang is zeker niet goedkoop (bestel tickets voor hoho bus bv met 15% goedkopere prijs online)
- Gordijnen zijn te sluiten met 40cm ruimte aan zijkanten over #wakkerbijzonsopgang
- Geen airco aanwezig en ramen zijn maximaal 10cm te openen

Fijn:
- Prima kamer voor de prijs
- Dichtbij Russel Square underground
- 15min lopen vanaf st. Pancras station
- BigBus Hop-on-hop-off bus voor de ingang.

Kamertip: Wij zaten in kamer 1237 waarbij alle kamers tot 1280 aan de binnenzijde van het pad zitten ipv tegen de weg aan de voorzijde.
Datum van verblijf: juni 2019
ImperialLondonHotels, Guest Relations Manager van Royal National Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post a review about our Royal National Hotel. We appreciate your feedback as hospitality service is of paramount importance to us and always want each guest to feel comfortable and welcomed throughout their stay.

We appreciate your comments regarding our friendly service, clean bedrooms and central location. We will be sure to share your comments with our team to ensure they not only receive the praise that they deserve but to also ensure that standards are maintained for all guests. Although, we are disappointed to hear that you did not enjoy your entire stay at our hotel. We apologise if you did not find our breakfast selections adequate for your stay. All food that is served at breakfast is freshly prepared and cooked daily by our Chefs. This includes bacon, sausages, hash browns, baked beans, tomatoes, porridge, scrambled, fried or boiled eggs and toast. Our English breakfast is generally praised by our guests, so we apologise if you did not enjoy it on this occasion. In addition, we do not advertise as having air conditioning in any of our rooms. However, fans are available from our Housekeeping office on request, subject to availability. These can be obtained for a refundable deposit. We apologise if you were unaware of this at the time of your stay.

Please do not hesitate to contact us directly at info@imperialhotels.co.uk if you would like to discuss any issues relating to your stay further.

We hope to have the opportunity again to welcome you back to our Royal National Hotel soon.

Kind regards,
Guest Relations Officer

Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Massa-hotel met geen aandacht voor gasten. Allerlei snoep-, ijs- en dranken automaten in de hal. De kamer was erg verouderd: kapotte toiletrolhouder, geen mengkraan, oude leidingen in de kamer en badkamer. Slordige afwerking. Harde matrassen en dunne kussens. Alleen de handdoeken waren prettig, verder niets positiefs kunnen ontdekken helaas.