“Eenvoudig hotel maar wel een mooie locatie”
Beoordeling van Apollo Hotel - Bayswater

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Apollo Hotel - Bayswater
Beoordeeld als nr. 1.034 van 1.077 hotels in Londen
1 mei 2017 beoordeeld

Het hotel ligt aan de noordzijde van Hyde Park. Prima om vandaar Londen te verkennen. Kaartjes voor het openbaar vervoer zijn dichtbij te kopen en ook opstappen kun je binnen een paar honderd meter van het hotel. WIFI zou op kamer te gebruiken zijn. Dat heeft echter maar 1 dag gewerkt, daarna alleen nog in de hal bij de receptie WIFI. Het continentale ontbijt was karig met als beleg alleen de keus uit 3 soorten jam. De ontbijtruimte in de kelder was nou niet de meest gezellige plek om de dag te beginnen.

Kamertip: Een paar stoelen en een simpel bureau misten we op onze kamer
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Schrijf een beoordeling

19 december 2016 beoordeeld

Prima hotel voor een weekendje (of mischien wel een week) Londen. Na de 'recensies' gelezen te hebben waren onze verwachtingen een beetje deprimerend, maar we hebben terug gekeken naar een prima verblijf. Vriendelijk en behulpzaam personeel, kamer waren oke, goed geslapen, een oke ontbijt en eenuitstekende locatie. Ik geef het een 7 en dat is voldoende voor een budget reis naar Londen. We kwamen om Londen te zien en zochten een goede slaap en eet plek. Zou er zo weer heen gaan.

• Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
24 juni 2016 beoordeeld

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
3 september 2014 beoordeeld

Dit "hotel"(varkenshok) is het woord niet eens waardig. Oude lappen voor de ramen als gordijnen, rotbedden, geschreeuw en gekrijs alle nachten. Klagen??? het personeel lacht je gewoon uit!
Ontbijt.....ranzig en smerig! gore vloerbedekking, scheuren in de muren, overal steken draden en stekkers uit....kast zonder deur...ik kan nog even doorgaan!!! de limit is dat is na 3 nachten slapen plekken in mijn gezicht kreeg. Die plekken gingen jeuken en werden groter...ik ben naar de huisarts gegaan, en die vertelde mij dat er bacterieen zicht genesteld hebben op 3 plaatsen in mijn gezicht!!! en ik moet nu aan de antibiotica. Toen ik vertelde over dit hotel was het voor haar (arts) duidelijk waar ik dit had opgelopen!!!! Bedankt voor 6 dagen Londen in het slechtste hotel ter wereld. Zelfs toen ik in de jungle van Afrika zat was het nog beter!!!! Dit hotel zou gesloten moeten worden door de overheid!!!! Ze krijgen van mij de eerste plaats voor het meest gore, onvriendelijke en ranzige kraakpand in de HORROR HOTEL ter wereld!!!!

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
17 juli 2014 beoordeeld

- We hadden een kamer met 2 aparte bedden geboekt. Die was er niet. We zijn een uur lang bezig geweest dit probleem te verhelpen. Niets kon, we moesten het er maar mee doen, ze wilde niets op papier zetten zodat we bewijs hadden naar onze reisorganisatie toe etc. - Personeel erg onvriendelijk. Gelukkig waren er 2 gasten die hun kamer ook weigerden en zo waren wij geholpen. - Gratis WIFI zoals op de site staat is er niet. Kost 3 pond per uur. - Geen airco, geen radio, geen afstandsbediening voor de tv dus daar konden we ook niets mee, kamer kleiner dan klein, schreuren van onder tot boven in de muren. - Ontbijt is een fabriekscroissant met wat jam. evt wat cornflakes. Geen kaas, ham, bacon, eitje of wat dan ook.
- Foto's op de site van de kamers zijn zeker niet van dit hotel - Wel elke dag schone handdoeken - Toen we de laatste dag onze koffers ter bewaring inleverden werd er direct verteld dat ze er niet aansprakelijk voor waren en we er voor moesten betalen.- Ligging is wel perfect met een metrostation en een spar in de buurt.

Kamertip: Foto's op de site van de kamers zijn zeker niet van dit hotel. Beneden -1 stinkt het enorm na ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met vrienden
21 juni 2013 beoordeeld

Ligging van het hotel is uitstekend. Hyde Park en Oxford Street zijn op loopafstand. Onze kamer was weliswaar iets van 4x4 meter, dus wel erg weinig ruimte, maar wel schoon (zo oogde het iig). Elke dag nieuwe handdoeken gekregen. Als je er alleen bent om te douchen en slapen en niet veel eisen hebt, is het voldoende! Ga er gewoon zonder verwachtingen heen. Ontbijtbuffet zou teveel gezegd zijn...er was alleen boter, croissantjes en witte bolletjes, jam en muesli met melk, jus d'orange, thee en koffie. Personeel (5 dagen altijd dezelfde mensen gezien) was vriendelijk en behulpzaam. Britse stekker en tv afstandsbediening konden bij de receptie tegen een borg worden opgehaald.
Ben al vaker in Londen geweest en heb ook al meegemaakt dat er werd ingebroken in de hotels (ook 4* hotels!). Hier gelukkig niet meegemaakt, maar we hebben ook altijd alles wat van enigszins grote waarde was meegenomen.

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met een partner
24 maart 2013 beoordeeld

Als je van vuile vieze badkamers houd, en een matras met vlekker erin waarvan je de herkomst niet wilt weten, maar het ook fijn vind om de veren van het matras in je lichaam te voelen. de electriciteit hoort knetteren als je stroom gebruikt. Dat er stroom blood ligt in de badkamer. je het goed vind dat je haren van de vorige bewoner nog aan de toilet bril vindt. Gordijnen maar half aan de rail hangen. Het aangeboden gratis Wifi moet betalen. Dagen achter elkaar niet wilt douchen angst dat je wat oploopt, omdat je niet weet welke vlekken het zijn. Nee echt dit hotel is echt uit den boze, echt niet normaal dat het nog open is. De jongen achter de receptie geeft ons nog een tip dat het hotel aan de overkant goedkoper is, Wij moesten voor dit krot bij hotelveilingen 75 pn betalen. Ik geef jullie een tip zoek asjeblief een ander hotel, dit is geen hotel dit is afbraak.

• Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Caring Hotel
Troy Hotel
nr. 614 van 1.077 in Londen
560 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Apollo Hotel - Bayswater geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Apollo Hotel - Bayswater

Adres: 64 Queensborough Terrace | Bayswater, Londen W2 3SH, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen
Voorzieningen:
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1.034 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: € 50 - € 97 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Apollo Hotel - Bayswater 2*
Aantal kamers: 46
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Apollo Hotel - Bayswater met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Apollo Hotel Bayswater
Apollo Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?