28 maart 2015 beoordeeld

We hadden een grote kamer, zeker voor Britse begrippen op de tweede etage met een mooi uitzicht over het park. Twee stoeltjes in de 'bay window' en genieten van het Londense verkeer dat langs komt.
Hotelmedewerkers waren erg aardig en behulpzaam. Het ontbijt was karig maar voldoende.
Het hotel ligt tussen 2 metrostations in, allemaal binnen 5 minuten loopafstand. Ideaal dus om de stad te verkennen.

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
10 februari 2015 beoordeeld

Locatie is prima verder is de service, personeel en het hotel ansich matig. In het hotel werken voornamelijk Indiers. Hebben een niet Engelse mentaliteit. Zijn niet opgeleid in communicatie en in het hotelwezen.
Ontbijt was inbegrepen maar stelde niks voor. Keus was brood en jam met koffie of thee.
Personeel in het restaurant nieste en hoeste in servetten en bestek en legde dit vervolgens op tafels neer. De benadering naar de gasten was ook niet om over naar huis te schrijven. Geen vriendelijkheid of klantgerichtheid. Bij mij werd een 'schone' vork waar nog ei aan zat met de duim weggehaald en voor me neus neergelegd. Kannetje met koffiemelk kon je gebruiken van de vorige gasten die aan je tafel hadden gezeten. Personeel vergat na het vragen of je thee of koffie wilde tot 2x toe wat je geantwoord had en kreeg je vervolgens je thee of koffie dus niet.
Hotelkamer was oke maar heel gehorig! Je hoorde de hele dag en nacht door mensen in kamers om je heen praten en lopen. Daarnaast hadden we ook nog de pech dat onze buren aan het roken waren en het via het rooster bij ons in de badkamer naar binnen kwam.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
10 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima hotel met weinig poespas. Goeie bedden, 7de verdieping is wel erg warm. Ontbijtbuffet matig maar oke. WiFi met moeilijk wachtwoord! 2 metrostations dichtbij dus goed te bereiken en goede uitvalsbasis.
Douche en toilet en schoonmaak was ook voldoende.

Verbleef: augustus 2014, reisde met vrienden
1 mei 2014 beoordeeld

Wij hebben in dit hotel prima geslapen voor een nachtje. De kamers waren inderdaad warm, zoals we al gelezen hadden op internet. En het ontbijt was niet verschrikkelijk goed, maar toch zeker wel ruim voldoende. Wij hadden Engels ontbijt met scrambled eggs, bacon, toast, vis en fruit toe (sinaasappel en grapefruit). Appelsap, sinaasappelsap en melk als dranken. Er was ook een 'cereals' buffetje, zonder yoghurt helaas.
Het personeel in de ontbijtzaal zou wel wat alerter mogen zijn op het afruimen van tafels en het inschenken van koffie. Dat zou de sfeer al een stuk verbeteren.

• Verbleef: april 2014, reisde met familie
20 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt gunstig maar daar is alles mee gezegd. Voor uitgebreider ontbijt dan brood met jam moet je 5 pond betalen. Bedden wiebelden, krakende gehorige vloer. Kamer was anders dan ze op de foto's gebruiken, dat was volgens mij een showkamer die niet gebruikt werd.

Verbleef: december 2013, reisde met familie