“prima hotel, prima locatie voor een trip naar Londen”
Beoordeling van Tavistock Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Tavistock Hotel
Beoordeeld als nr. 573 van 1.077 hotels in Londen
22 mei 2015 beoordeeld

Dit hotel is prima wat prijs betreft en locatie. Het pesoneel is vriendelijk en we konden zowel bij aankomst als bij vertrek voor een kleine vergoeding onze koffers achterlaten.
Ook al was onze kamer aan de voorzijde gesitueerd, we hadden geen last van geluid van buiten. Mogelijk dat dit in de zomer anders kan zijn. Het hotel ligt dichtbij twee undergrounds: Kings Cross St. Pancrass en St. Euston. Perfect gesitueerd in de wijk Bloomsbury, dichtbij het British Museum en Oxford Street. Wij hebben bijna alles te voet bekeken in Londen en daarvoor was dit hotel een prima uitvalsbasis. Wij hadden het ontbijt omgeboekt naar English Breakfast. Het ontbijt was prima.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden

28 maart 2015 beoordeeld

We hadden een grote kamer, zeker voor Britse begrippen op de tweede etage met een mooi uitzicht over het park. Twee stoeltjes in de 'bay window' en genieten van het Londense verkeer dat langs komt.
Hotelmedewerkers waren erg aardig en behulpzaam. Het ontbijt was karig maar voldoende.
Het hotel ligt tussen 2 metrostations in, allemaal binnen 5 minuten loopafstand. Ideaal dus om de stad te verkennen.

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
10 februari 2015 beoordeeld

Locatie is prima verder is de service, personeel en het hotel ansich matig. In het hotel werken voornamelijk Indiers. Hebben een niet Engelse mentaliteit. Zijn niet opgeleid in communicatie en in het hotelwezen.
Ontbijt was inbegrepen maar stelde niks voor. Keus was brood en jam met koffie of thee.
Personeel in het restaurant nieste en hoeste in servetten en bestek en legde dit vervolgens op tafels neer. De benadering naar de gasten was ook niet om over naar huis te schrijven. Geen vriendelijkheid of klantgerichtheid. Bij mij werd een 'schone' vork waar nog ei aan zat met de duim weggehaald en voor me neus neergelegd. Kannetje met koffiemelk kon je gebruiken van de vorige gasten die aan je tafel hadden gezeten. Personeel vergat na het vragen of je thee of koffie wilde tot 2x toe wat je geantwoord had en kreeg je vervolgens je thee of koffie dus niet.
Hotelkamer was oke maar heel gehorig! Je hoorde de hele dag en nacht door mensen in kamers om je heen praten en lopen. Daarnaast hadden we ook nog de pech dat onze buren aan het roken waren en het via het rooster bij ons in de badkamer naar binnen kwam.

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
10 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima hotel met weinig poespas. Goeie bedden, 7de verdieping is wel erg warm. Ontbijtbuffet matig maar oke. WiFi met moeilijk wachtwoord! 2 metrostations dichtbij dus goed te bereiken en goede uitvalsbasis.
Douche en toilet en schoonmaak was ook voldoende.

Verbleef: Augustus, 2014, reisde met vrienden
1 mei 2014 beoordeeld

Wij hebben in dit hotel prima geslapen voor een nachtje. De kamers waren inderdaad warm, zoals we al gelezen hadden op internet. En het ontbijt was niet verschrikkelijk goed, maar toch zeker wel ruim voldoende. Wij hadden Engels ontbijt met scrambled eggs, bacon, toast, vis en fruit toe (sinaasappel en grapefruit). Appelsap, sinaasappelsap en melk als dranken. Er was ook een 'cereals' buffetje, zonder yoghurt helaas.
Het personeel in de ontbijtzaal zou wel wat alerter mogen zijn op het afruimen van tafels en het inschenken van koffie. Dat zou de sfeer al een stuk verbeteren.

• Verbleef: April, 2014, reisde met familie
20 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt gunstig maar daar is alles mee gezegd. Voor uitgebreider ontbijt dan brood met jam moet je 5 pond betalen. Bedden wiebelden, krakende gehorige vloer. Kamer was anders dan ze op de foto's gebruiken, dat was volgens mij een showkamer die niet gebruikt werd.

Verbleef: December, 2013, reisde met familie
20 september 2013 beoordeeld

Zeer basic..Abnormaal smal bed 130 cm,(voor 2 personen!) veren voelbaar door matras, 1 dekentje samen delen. Vloeren kraken overal, ook op gangen, zeer hinderlijk,
De wc liep over, werd pas laat in de middag verholpen. Omdat ik buikklachten had mocht ik even van het kamermeisje in een leegstaande kamer, waar de receptioniste weer kwaad over was, dat had niet gemogen, had ik dan telkens 8 etages lager moeten gaan?
Bij terugkomst was wc doorgespoeld maar de poep zat er nog aan alle kanten, er was dus niet extra schoongemaakt.Mochten eventueel in kamer 826, maar daar kijk je dus op blinde muren.
volgende dag om 9 uur klopt kamermeisje 1 x en stond direkt in de kamer: wij moesten eruit, ze moest schoonmaken.Daarna is ze nog 2 x komen kloppen, wij moesten ons nog aankleden! Onder bed lag knoflookteentje, er werd niet gestofzuigd.
Continental breakfast zeer pover, toast, jam en cereal, voor engels ontbijt 5 pond bijbetalen.
Geen mengkraan, alleen een koudwaterkraan en een warmwaterkraan.
Douchekop (niet afneembaar) zodanig geplaatst dat hele badkamer nat werd, we kregen per persoon maar 1 handdoek, dus konden we niet dweilen of zo.
Gezellige lounge,Art Deco-stijl, gratis wifi alleen in lounge, bar alleen koude dranken, koffie en thee niet mogelijk. Dat kon in het bijbehorende cafe, maar helaas troffen we elke dag gereserveerde tafeltjes aan.
In de buurt gezellige pub, indiaas restaurant en diverse andere eetgelegenheden, ook een supermarkt 24 uur geopend.
Ligging goed, binnen 200 meter afstand Metrohalte Russel Square.
Slecht hotel, onvriendelijke receptioniste, aardige portiers.
Hotel hoort bij keten, allemaal massahotels, die in dezelfde buurt zitten.
Bijbehorende bowling gesloten.

Kamertip: niet kamer 821 nemen,
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
President Hotel
Jesmond Dene Hotel
nr. 294 van 1.077 in Londen
1.778 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Tavistock Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Tavistock Hotel

Adres: Tavistock Square | Bloomsbury, Londen WC1H 9EU, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Bloomsbury
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 573 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: € 86 - € 159 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Tavistock Hotel 3*
Aantal kamers: 395
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelsClick, dus je kunt je reserveringen bij Tavistock Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Tavistock Hotel London
Tavistock London
Hotel London Tavistock

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?