20 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt gunstig maar daar is alles mee gezegd. Voor uitgebreider ontbijt dan brood met jam moet je 5 pond betalen. Bedden wiebelden, krakende gehorige vloer. Kamer was anders dan ze op de foto's gebruiken, dat was volgens mij een showkamer die niet gebruikt werd.

Verbleef: december 2013, reisde met familie
20 september 2013 beoordeeld

Zeer basic..Abnormaal smal bed 130 cm,(voor 2 personen!) veren voelbaar door matras, 1 dekentje samen delen. Vloeren kraken overal, ook op gangen, zeer hinderlijk,
De wc liep over, werd pas laat in de middag verholpen. Omdat ik buikklachten had mocht ik even van het kamermeisje in een leegstaande kamer, waar de receptioniste weer kwaad over was, dat had niet gemogen, had ik dan telkens 8 etages lager moeten gaan?
Bij terugkomst was wc doorgespoeld maar de poep zat er nog aan alle kanten, er was dus niet extra schoongemaakt.Mochten eventueel in kamer 826, maar daar kijk je dus op blinde muren.
volgende dag om 9 uur klopt kamermeisje 1 x en stond direkt in de kamer: wij moesten eruit, ze moest schoonmaken.Daarna is ze nog 2 x komen kloppen, wij moesten ons nog aankleden! Onder bed lag knoflookteentje, er werd niet gestofzuigd.
Continental breakfast zeer pover, toast, jam en cereal, voor engels ontbijt 5 pond bijbetalen.
Geen mengkraan, alleen een koudwaterkraan en een warmwaterkraan.
Douchekop (niet afneembaar) zodanig geplaatst dat hele badkamer nat werd, we kregen per persoon maar 1 handdoek, dus konden we niet dweilen of zo.
Gezellige lounge,Art Deco-stijl, gratis wifi alleen in lounge, bar alleen koude dranken, koffie en thee niet mogelijk. Dat kon in het bijbehorende cafe, maar helaas troffen we elke dag gereserveerde tafeltjes aan.
In de buurt gezellige pub, indiaas restaurant en diverse andere eetgelegenheden, ook een supermarkt 24 uur geopend.
Ligging goed, binnen 200 meter afstand Metrohalte Russel Square.
Slecht hotel, onvriendelijke receptioniste, aardige portiers.
Hotel hoort bij keten, allemaal massahotels, die in dezelfde buurt zitten.
Bijbehorende bowling gesloten.

Kamertip: niet kamer 821 nemen,
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
29 mei 2013 beoordeeld

Kamer was gerenoveerd en zeer proper, doch aan de straatkant gelegen en dus vrij lawaaierig. Ook veel te warm in de kamer, vensters moesten open met lawaaihinder.
Zeer goed gelegen; tegen St.Pancras (5 minuten te voet) ; dichtbij de metro (Russell Square, Euston). Goed ontbijt (continental: enkel confituur doch voldoende, english breakfast mits bijbetaling van 5 pond doch zeer goed).Personeel vriendelijk en efficiënt .Wij gaan terug naar dit hotel ( is voor de eerste maal dat we in Londen naar hetzelfde hotel teruggaan). Toffe bar.

Kamertip: Niet aan de straatkant
  • Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
6 december 2012 beoordeeld

Wij hadden dit hotel geboekt omdat het betaalbaar en rolstoelvriendelijk zou zijn. Bij aankomst bleek er een behoorlijke drempel voor de deur. Dubbele deuren die je met z'n tweeën open moest houden om er met de rolstoel door heen te komen. Een super kleine lift die ook nog eens verkeerd was afgesteld waardoor we er per keer zo'n 5 minuten in stonden. Het ontbijt was evenmin een aanrader. Je kon kiezen uit een broodje met jam, jam of jam. Daarnaast was er melk me muesli en gedoogd fruit. Drinken moest je uit een plastic bekertje (crisis?) je kon voor 5 pond een Engels ontbijt nemen en dan had je ei, worstjes, bonen in tomatensaus en een echt glas!
Londen was super, maar hotel Tavistock doen we nooit weer!

Verbleef: december 2012, reisde met een partner
31 mei 2012 beoordeeld

Kamer was schoon, heel basic qua inrichting, bedden OK (niet al te harde boxsprings), een bureautje en kleine muurkast. Geen airco, föhn, minibar of badschuim (wel zeepjes). Personeel was beleefd en behulpzaam. Wij hadden kamer aan binnenplaats, die nogal lawaaiig is; met raam open slapen is geen optie. Wifi is gratis, maar alleen beschikbaar in lobby (je krijgt een inlogcode voor 2 uur). Er worden ook excursies en bustochten e.d. verkocht. Hotel is overall prima, als je een slaapplaats zoekt en er tijdens de dag op uittrekt. Metrostation Russell Square (directe verbinding naar Heathrow) is 2 minuten lopen, British Museum 10 min lopen, Covent Garden 20 min lopen, Piccadilly Circus en Travalgar Square 30 min. Grootste minpunt was ontbijt, dat is echt minimaal. Continental = toast, 2 soorten jam, cornflakes, koffie/thee/jus/melk en fruit uit blik, dus geen kaas/vlees of ei oid. English breakfast zag er onsmakelijk uit (in vet en tomatensaus zwemmende voorwerpen) en kost een kleine 6 pond extra. Maar voor deze prijs (GBP 99 voor 2-persoonskamer) zul je weinig beters vinden. Als je charme of design belangrijk vindt, moet je elders kijken (en beduidend meer neertellen). Had 4 sterren gegeven als ventilatie en ontbijt beter waren geweest, verder is er niet zoveel mis met dit hotel. Gewoon doen als je niet moeilijk of kieskeurig bent!

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner