“Leuke sfeer, goede bediening”
Beoordeling van Masala Zone Soho

Masala Zone Soho
Geclassificeerd als nr. 1.633 van 25.017 Restaurants in Londen
Keukens: Indiaas, Gezond
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Soho
19 april 2017 beoordeeld

Een lekkere relaxte maaltijd gehad bij Masala Zone. Het eten was prima, wat je er van mag verwachten. Het verschil werd echter gemaakt door erg persoonlijke en vriendelijke bediening en de leuke sfeer door onder andere de mooie inrichting.

9 april 2017 beoordeeld

Indische keten door Indiërs
Indiers kennen het adres
Vegetarische of kip Thali is een aanrader
Goede vlotte bediening

4 mei 2016 beoordeeld

Staat in menig reisgids en niet zonder reden. Zelfs de lokalo's komen hier eten. Hadden niet gereserveerd, maar werden alleraardigst ontvangen en ondanks de 45 minuten waar we mee moesten rekenen, zaten we al na 20 minuten aan ons tafeltje. En ja, dan komt het menu... en kan je niet kiezen. Na verschillende keren hier geweest te zijn blijkt dus ongeveer alles hier lekker te zijn. Uitstekende en snelle bediening. Goede wijnen.

26 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier voor de tweede keer geweest en wederom heel lekker gegeten.
Ontvangst erg vriendelijk. Hier een thali gegeten wat erg lekker is. Vergeet vooral niet om de lhassi te proberen want die is echt super lekker.
Verder vind ik de zaak er ook nog mooi en verzorgd er uit zien.

Piero S, MD van Masala Zone Soho, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2016

Dear riekiepiekie,

Thank you for taking the time to post your review following your recent visit to Masala Zone.
We are delighted to hear that you enjoyed your visit and look forward to welcoming you to Masala Zone again soon.
Why not join our loyalty club and collect points each time you visit Masala Zone, once you have collected enough points you can use them to exchange for a free meal. Please visit our website to sign up.

Yours sincerely
Piero Sardano
Managing Director Masala Zone.

15 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons stedentripje London zijn ik en mijn vriendin hier samen wezen eten. Voor mij was het de eerste keer bij Masala Zone, maar wat was het heerlijk! De Grand thali die ik bestelde was ruim voldoende qua hoeveelheid en heerlijk bereid met verschillende specerijen. De inrichting van het restaurant is leuk en ondanks dat de gedekte tafel wat net aandeed was het contact met de verschillende obers zeer spontaan en amicaal. Deze vestiging ligt ongeveer 10 minuten lopen vanaf Oxford street, maar er zijn meerdere vestigingen in Londen. Je kunt er dus altijd terecht...Een absolute aanrader voor wie voor een eerlijke prijs goed wil eten in London!

Piero S, MD van Masala Zone Soho, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2016

Dear Marco_Dijk,

Yours sincerely
Piero Sardano
Managing Director Masala Zone.

In Masala Zone Soho geweest? Deel je ervaringen!