“Heerlijk Indiaas eten”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Soho
26 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier voor de tweede keer geweest en wederom heel lekker gegeten.
Ontvangst erg vriendelijk. Hier een thali gegeten wat erg lekker is. Vergeet vooral niet om de lhassi te proberen want die is echt super lekker.
Verder vind ik de zaak er ook nog mooi en verzorgd er uit zien.

Piero S, MD van Masala Zone Soho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2016

Dear riekiepiekie,

Thank you for taking the time to post your review following your recent visit to Masala Zone.
We are delighted to hear that you enjoyed your visit and look forward to welcoming you to Masala Zone again soon.
Why not join our loyalty club and collect points each time you visit Masala Zone, once you have collected enough points you can use them to exchange for a free meal. Please visit our website to sign up.

15 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons stedentripje London zijn ik en mijn vriendin hier samen wezen eten. Voor mij was het de eerste keer bij Masala Zone, maar wat was het heerlijk! De Grand thali die ik bestelde was ruim voldoende qua hoeveelheid en heerlijk bereid met verschillende specerijen. De inrichting van het restaurant is leuk en ondanks dat de gedekte tafel wat net aandeed was het contact met de verschillende obers zeer spontaan en amicaal. Deze vestiging ligt ongeveer 10 minuten lopen vanaf Oxford street, maar er zijn meerdere vestigingen in Londen. Je kunt er dus altijd terecht...Een absolute aanrader voor wie voor een eerlijke prijs goed wil eten in London!

Piero S, MD van Masala Zone Soho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2016

Dear Marco_Dijk,

14 februari 2016 beoordeeld

Londen hoeft niet duur te zijn. Als je goed en voordelig wilt eten, kan je goed terecht in Soho. Bijvoorbeeld bij dit Indiaas restaurant dat in onze reisgids vermeld stond. Goede kwaliteit voor een heel nette prijs.

Dear Flessebest,

31 december 2015 beoordeeld

We waren met de familie in Londen. Eerder hier gewoond en Indian food stond op de lijst TO DO. Even de pub in en dan eten bij dit restaurant! Super. Vriendelijk attente bediening. Heerlijk authentiek eten ( neem het minder spicy, dan je indisch zou eten!) Reserveren kan alleen op de website. Super ervaring weer, vergeet de toetjes niet, zulke orginele desserts krijg je niet snel meer.

Piero S, MD van Masala Zone Soho, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2016

Dear 66michb,

27 november 2015 beoordeeld

redelijk authentiek Indiaas eten, maar iets te ruimhartig met de specerijen, dat ia eigenlijk alles wat je proeft, zeker als je dit niet gewent bent. het vegetarisch menu vind ik nog het beste.
aan de prijzige kant.

In Masala Zone Soho geweest? Deel je ervaringen!