“Goed voor een kort bezoek aan London.”
Beoordeling van Imperial Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Imperial Hotel
Beoordeeld als nr. 564 van 1.076 hotels in Londen
13 december 2016 beoordeeld

Central gelegen, dicht bij Metro Russel Sq / Holborn. Ook veel bus haltes bij hotel. Redelijk/goed hotel schoon. Ontbijt alleen hoofdzaak Engels ontbijt, weinig continental ontbijt producten. Vraag kamer niet aan Southampton Road vanwege verkeerlawaai.

Kamertip: Vraag kamer niet aan Southampton Road.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Versleten, Tochtige en niet propere kamers. Geen wifi. Onvriendelijk personeel en absoluut geen gevoel voor gastvrijheid. Onsmakelijk ontbijt in refter. Prima ligging vlak tegen Piccadilly line. Volgende keer zeker niet meer in dit "hotel".

Verbleef: November, 2016, reisde met familie
18 september 2016 beoordeeld

• Verbleef: September, 2016, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
21 mei 2016 beoordeeld

Goed hotel..Op korte afstand van ondergrondse , dus binnen no time in hartje Londen.
Ontbijt was zowel engels als continental. Zeer snelle bediening.
Engelse humor bij inchecken.
We zaten aan russelquare straat zijde, Dus met open raam slapen is er niet bij door drukte en sirenes van het ziekenhuis in de buurt.

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
17 mei 2016 beoordeeld

De Imperial hotel (groep) is een groep van hotels rondom Russel Square. De hotels variëren van 2 tot 4 sterren. Ik ben inmiddels in het Imperial en het President verbleven (welke ook met elkaar verbonden zijn. Beide hotels zijn naar Londonse begrippen groot, luxe en zeer goed bereikbaar. Aardige kamer, een oké ontbijt en als vertrekpunt het centrum in perfect gelegen. Je bent net te noord oosten van het centrum en daar loop je in 15 minuten naartoe (of 3 minuten per tram). Daarnaast een goede uitvalsbasis richting de luchthavens.

• Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
8 januari 2016 beoordeeld

Prima hotel, grote kamers voor de prijs die je betaalt! Positief dat wc en badkamer gescheiden zijn. Dicht bij metro, trein, bussen. Zelfs centrum (Leicester square) op loopafstand! Typisch Engels ontbijt, voor ons geen probleem, maar als je daar niet van houdt, moet je zelf wat inkopen :-)

Kamertip: Vraag om een kamer aan de achterzijde. dat scheelt wel het lawaai van de straat en de bussen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
3 januari 2016 beoordeeld

Ik weet niet waarom ik me heb laten overhalen om hier een aantal nachten door te brengen. Het motto 'Je slaapt er alleen maar' gaat voor mij echt niet op. Ik wil graag na een dag wandelen in een fijne omgeving uitrusten en niet in een hotel die nog net niet uit elkaar valt van ellende. Overal scheuren in de muren, afbladerende behang, versleten vloerbedekking, kleine kamers, vieze beschimmelde badkamers, enz enz. Liever neem je een oysterkaart en ga je wat verder uit het centrum. Voor hetzelfde bedrag een vele betere ervaring in een ander hotel!

• Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
President Hotel
Grange Beauchamp Hotel
nr. 362 van 1.076 in Londen
835 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Imperial Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Imperial Hotel

Adres: 61-66 Russell Square, Londen WC1B 5BB, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Bloomsbury
Voorzieningen:
Bar/lounge Casino en gokken Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 4 casinohotel in Londen
Prijsklasse: € 100 - € 175 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Imperial Hotel 3*
Aantal kamers: 448
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Thomas Cook International AG, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en Ctrip TA, dus je kunt je reserveringen bij Imperial Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Imperial Hotel London
Hotel Imperial London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?