Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.491)
Beoordelingen filteren
3.491 resultaten
Waardering van reizigers
1.051
1.325
663
283
169
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.051
1.325
663
283
169
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.491 beoordelingen
27 september 2017 beoordeeld

Goed hotel, centraal gelegen in Londen. Keurige, schone kamers en een gezellige hotelbar. Het ontbijt is uitgebreid. De liften laten soms lang op zich wachten waardoor het sneller is om te lopen als je niet al te hoog zit.

  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Bente B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Philli D, Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London - West End, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Bente B,

Thank you for your valuable comments.

We are very pleased you enjoyed our Central London location and your stay with us. I am glad that you enjoyed our facilities , especially the sumptuous breakfast selection during your stay.

We will be pleased to share your comments with our team, and we look forward to welcoming you back again soon.

Kind regards,

Phillippe

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 juli 2017 beoordeeld

Samen met mijn vrouw een lang weekend London gehad. Gekozen voor het Double Tree West End vanwege de locatie en de prijs. Door op tijd te boeken een mooie prijs gekregen van gbp150. Wel prepaid. Ik had zelfs twee kamers omdat mijn zus oom zou komen. Dat ging jammergenoeg niet door. aangezien het een laag prepaid tarief was kon het hotel geen geld teruggeven. Wat ze wel hebben gedaan is het omgezet in credit voor een later verblijf. Voor mij een prima oplossing. Als je prepaid koopt dan weet je dat je geen geld terugkrijgt dus dit was een mooie geste. Daarnaast vonden ze de situatie toch wel vervelend en hebben we een upgrade gekregen naar een mooie premium de luxe.

Het verblijf zelf was top. Mooi hotel, mooie kamer, goed ontbijt (niet fantastisch maar voor ons prima). Fijne locatie, 5 minuten van underground. En 10 minuten van covent garden.

Zoek je een goed hotel voor een prima prijs met mooie kamers en goede hulp, dan is dit zeker een aanrader.

Kamertip: Het blijft london, een paar pond extra en je hebt een mooie plek.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank 28ralphl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 december 2016 beoordeeld

Prijs in geen enkele verhouding met kwaliteit. Kleine kamers en douche. Gehorig. Druk. Gedateerd.
Niet wat je zou verwachten van een hilton keten. Eerder 2 sterren dan de 4 sterren die t pretendeert. Alleen locatie is prima.

  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank dk746
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Joost d, Hotel Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London - West End, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

We are sorry to hear that your stay was not memorable for all the right reasons.

We pride ourselves on delivering a good quality of services and facilitates and I regret that we did not meet with your satisfaction on this occasion. Please be assured that your comments have been forwarded to the relevant Departmental Managers for their review and continued improvement.
We hope you will choose to stay with us in the future when we can restore your faith in our hotel. In the meantime, please feel free to contact us at guestrelations@dtlondonwestend.com to share any further comments.

Best regards,
Joost de Kruiff
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Kamer en badkamer zijn ruim voor Londense begrippen. Bed is comfortabel en de badkamer schoon. Hotel is centraal gelegen en op loopafstand van verschillende bezienswaardigheden. Het warme koekje bij aankomst was een leuke ontvangst! Enige minpunt was dat het ontbijt vrij prijzig was (£15 per persoon). Maar in de straat van het hotel zijn genoeg goedkopere opties om gebruik van te maken in de ochtend.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Bedank Judith B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Joost d, Hotel Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London - West End, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for your valuable comments.

We are delighted to read that you enjoyed your stay with us,We will still thrive to keep improving our product and service to the highest standard.

We hope to welcome you back in the near future.

Best regards,
Joost de Kruiff
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 september 2016 beoordeeld

Londen is mooie maar prijzig hotel was goed maar kamers waren klein en slecht ingericht geen kast of laden ruimte mits opleg zijn wel naar een andere kamer verhuist en was veel beter openbaar vervoer was goed en taxi's zijn niet duur

  • Verbleef: september 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Jean-pierre D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken