Beoordeeld op 13 augustus 2018

Oude hotel maar zeer goede locatie , dicht bij de metro dan ben je zo in de Centrum Kamers met uitzicht op de brug Tower Brigde is erg mooi , zelf jammer om te slapen ik kom daar zeker terug Bedining bij de Xi bar mach wat sneller

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Bechir M, Hotel Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear Monika v,

Thank you for staying eith us at The tower hotel and for your feedback.
We hope to welcome you back.

Beoordeeld op 31 juli 2018

The Tower hotel is een prima hotel op een perfecte locatie. Uitzicht op Tower Bridge en 5 minuten lopen van de Underground. Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Kamer klein, maar comfortabel, prima bed en badkamer, erg schoon. Enige dat ontbrak was koelkastje om zelf wat drinken koud te houden. Inrichting van het hotel was wat verouderd qua uitstraling (misschien gewoon classy English style), maar onderhoudstechnisch prima in orde.

Datum van verblijf: juli 2018
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Dear NelianHoeksema,

Dear Guest. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering
to our guests' needs the best way we can. If you're travelling to our area gain soon, don't
hesitate to call us.

Bechir Messoud

Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Schitterend uitzicht op de Towerbridge.Vriendelijk personeel,was tandenborstel vergeten werd meteen geregeld.Nederlands meisje bij de incheckbalie(Chantal)gaf goeie tips over aanbiedingen en reizen met de metro.Schone Suite met badjassen en slippers,uitgebreid ontbijt..Ons uitzicht...

Datum van verblijf: juli 2018
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Dear Bernadien F,

Thank you for your kind comments. I will be sure to let our staff know how much of an
impact they made on your experience. We are always pleased to be your second home when
you're at the area.

Kindest regards,

Beoordeeld op 17 juni 2018

Fantastische locatie, goede service.
Heerlijk ontbijtbuffet ( English breakfast en continental ).
's Avonds aan de bar met prachtig uitzicht op de Tower Bridge.
Volgende keer als ik naar Londen ga dan weer naar dit hotel.
Rafael at the desk is great !

Kamertip: Hoe hogere verdieping, hoe beter.
Datum van verblijf: juni 2018
Bechir M, Hotel Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2018

Dear theobahonl,

Thank you so much for your positive review.
How wonderful of Rafael being such a great host. He sure will enjoy to see your feedback.
We hope to welcome you back soon.

Beoordeeld op 11 juni 2018

Uitstekend hotel voor zowel zakelijk als stedentrip. Hygiëne is goed te noemen, evenals service en locatie.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Klein minpuntje is dat het hotel gedateerd is...daarin tegen is het erg schoon en kan men gebruik maken van een uitgebreid intercontinentaal ontbijt.

Kamertip: Vraag om een kamer met uitzicht op LondonBridge...de moeite waard.
Datum van verblijf: juni 2018
Bechir M, Manager van The Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2018

Dear Henk,

Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our
hotel. I'm glad that you found our location convenient. Were you able to explore the area? If not,
you can visit us again and we are happy to share with you the must-visit attractions as well as
some hidden treasures in the area.