Beoordeeld op 26 december 2017 via mobiele applicatie

Kamers klein maar schoon maar dat mag toch normaal zijn. Ontbijt is echt belachelijk. In een lange rij voor een paar croissants en verder is er niets. Zelfs de toast is er niet. Thee van gisteren, chocoladebroodje (1) van vorige week. Sober ontbijt vind ik niet erg maar dit is een belediging van je gasten. Als je naar de commentaren kijkt hierover, nemen ze de gasten sowieso niet serieus. Volgende keer zoeken we een ander hotel....

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 16 december 2017 via mobiele applicatie

Nette bediening, schone kamer wel klein kamertje maar compleet netjes modern en schoon. Prima douche. Geen bad. Lekker bed. En zoals al door anderen genoemd is het ontbijt tov de rest van het hotel erg marginaal. Toast croissant yoghurt en beetje fruit op siroop. Verder nog wat muesli ed. Geen ei, vlees of kaas.

Maar goed wat ben je in je hotel als je in Londen bent. Hotel ligt op krap 10minuten lopen van Victoria station.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 11 november 2017

Goed hotel op 400 m van de Pimlico metro en +- 600 m van Victoria-station.
Vriendelijke ontvangst ondanks de balie persoon in opleiding (die was een beetje zenuwachtig).Kamer 103 aan de zijstraatkant is zeer stil en volledig vernieuwd.
Sober ontbijt: croissant, toast, muesli, yoghurt, fruit uit blik, confituur met koffie of thee, ook fruitsap. (niet vers) Geen probleem om bagage achter te laten bij te vroeg aankomen en uit te checken. Bar aanwezig, maar wordt weinig gebruik van gemaakt. (nogal duur).
Al bij al een goed hotel voor een leuke prijs!

Kamertip: Een rustig gelegen kamer is nr 103, ik wist niet dat Londen zo stil kon zijn.
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 20 juni 2017 via mobiele applicatie

Geweldig hotel vriendelijke mensen night bar en mooie luxe kamers. Mits de prijs reëel blijft ga ik hier vaker komen. Locatie ook prima. Overal dichtbij bus voor de deur. Airco op de kamer heerlijk slapen en alles nieuw. Echt top

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 juni 2017

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com