Beoordeeld op 19 december 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt dicht bij een metrostation en bij een supermarkt. De kamers zijn schoon. We hadden een kamer voor 3 personen met 1 tweepersoons bed. Dit bed was echter wel klein voor twee volwassen personen. Ook lag de kamer aan een drukke weg waardoor er veel lawaai was.

Het ontbijt was goed, maar wel een echt engels ontbijt. Niet veel zoete dingen vooral eieren, spel, bonen etc.

Het personeel was erg aardig en wist veel over bijvoorbeeld de omgeving en reistijd naar verschillende vliegvelden.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 16 november 2015

Kamertip: Gratis Wi-Fi
Datum van verblijf: november 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Aflal J, Manager van Park International Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2018

Beoordeeld op 6 november 2015

We hadden een heerlijke kamer in een geweldig hotel, met goede service op een fantastische lokatie. Wat wil je nog meer? Wij (mijn dochter en ik) waren in elk geval erg tevreden en zouden graag weer eens terug komen.

Kamertip: Een kleine tip: de kamer was geweldig, evenals de douche, maar het water liep heel langzaam weg, daar zou even naar gekeken moeten worden.
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com

Dear Guest,

Thank you for staying with us at the Park International Hotel.

kind regards,

Front Office Team

Beoordeeld op 6 april 2015

Reeds 2 keer hier gelogeerd, dit in een 2-persoonskamer en in een 3-persoonskamer. Telkens geboekt via de site van het hotel zelf. Je krijgt dan een mail een weekje vooraf en een paar dagen na je verblijf om te horen of alles in orde was.
Heel vriendelijke mensen aan de receptie. Kamers groot naar Londense normen, en geluiddicht. De kamers zijn proper, nette handdoeken en lakens. Ontbijt in orde.
Perfecte ligging vlakbij metrostation Gloucester Road, en op 10' wandelen van musea, je kan van hieruit perfect te voet de stad verkennen.
Ik kom zeker terug!

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 22 februari 2015

Ligging perfect (National History Museum vlakbij,net als metro stations).
Matrassen 'out of date' - kan eigenlijk niet meer/ niet meer van deze tijd.
Ontbijt op z'n engels, maar ook niet exceptioneel, niet al te veel 'continentale' ontbijt-hapjes, vooral vette Engelse hap.
WIFI betalen: ook niet meer van deze tijd
Voor drie nachtjes wel te pruimen, zeker ook omdat het relatief ruime kamers zijn voor Londense begrippen.

Datum van verblijf: februari 2015