Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.022)
Beoordelingen filteren
1.022 resultaten
Waardering van reizigers
721
245
45
6
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
721
245
45
6
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 1.022 beoordelingen
Beoordeeld op 19 maart 2013

Afgezien van de gehorigheid in het hotel is het een perfect hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima, brood, zoete broodjes en cakejes, ontbijgranen, zalm en diverse kazen goede koffie en thee. Bedden zijn proper en goed. De kamers dus ook de badkamer is wat klein maar prima verzorgd. De inhoud van de mini bar is gratis. Het hotel ligt 5min lopen van het metrostation Hendon Central en de bushalte. Ga zeker ook eten bij het Chinees restaurant een paar deuren verder. Ik ben nu twee keer geweest in dit hotel en ik ga er zeker nog eens naar toe.

  • Verbleef: maart 2013
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank chiliflower
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2012

Dit hotel heeft ons aangenaam verrast.
Pluspunten:
-Prachtige, nieuwe kamers met onberispelijke hygiëne en aangename extra's (frisdranken gratis, welkomstchocolaatjes, iPhone-dockingstation)
-Op vijf minuten wandelen van een metrostation (Hendon Central)
-Uitgebreid en verzorgd ontbijt.
-Prijs- kwaliteit verhouding

Minpunten:
-Ligt niet in centrum London (niet veel te beleven in de buurt van het Hotel)
-Bediening is helemààl niet vriendelijk! Noch aan de receptie, noch aan het ontbijtbuffet.

Conclusie:

Een tophotel dat ik aan iedereen kan aanraden, met vriendelijkere bediening zeker vijf sterren!!

  • Verbleef: juni 2012
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jantie81
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 16 juli 2011

Consistentie ontbreekt vaak in Londense hotels, maar dit was mijn tweede bezoek en ik was net zo onder de indruk als de eerste keer.
Alles begint met een warm welkom en het is leuk om verwacht te worden en bij naam te worden genoemd.
Ik had deze keer een kamer aan de achterkant gevraagd, die stiller was.
Het was erg comfortabel. De badkamer was topkwaliteit en de kleine extraatjes zijn zeer prettig voor een vermoeide reiziger.
Het continentaal ontbijt is van de hoogste kwaliteit - ik wou dat ik meer tijd aan het ontbijt had doorgebracht om van alle lekkernijen te genieten.
Het Jade Garden iets verderop langs de weg serveerde een uitstekende Chinese avondmaaltijd voor £10,60.
Een efficiënt vertrek en een korte wandeling naar de metro.
Waarom zijn er niet meer hotels zoals deze?

Bedank firtreecott
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juli 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken