Hotels.com
Lol.travel
Beoordeeld op 21 december 2015 via mobiele applicatie

Uitstekende locatie voor een citytrip naar Londen. Dichtbij metro een busstop. Veel bezienswaardigheden op loopafstand.
De ontvangst is keurig in een hele mooie lobby.
De kamer groot genoeg met een kleine badkamer met toilet.
Geen last van straat lawaai. Het bed is het beste wat ik ooit in een hotel ben tegengekomen.
We hebben een avond in het restaurant gedineerd en dit kunnen we iedereen aanraden.
Helaas stoort de tv en werden de koffie lepeltjes wel weggehaald met niet teruggebracht.
Van hieruit Londen bezoeken is een echte aanrader.

Datum van verblijf: december 2015
May811, Deputy General Manager van The May Fair, A Radisson Collection Hotel, Mayfair London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2015

Dear Hans,
Thank you for taking the time to write such a lovely review and so pleased that you enjoyed your stay. I do hope that we will see you again very soon here at The May Fair!
Kind regards
Botho Stein
Deputy General Manager

Beoordeeld op 31 juli 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel ...
Service goed
Personeel heel vriendelijk en beleefd
Ontbijt uitgebreid en heerlijk vers .
Centraal gelegen , veel op redelijke loopafstand
Max 20 min tot 30 min
Kamers groot schoon en netjes zeker ook de badkamer

Kamers ruim
Minpuntje uitzicht kamer slecht
Een raam wat uitkijkt op een ander groot gebouw

Prijs natuurlijk hoger vanwege ligging

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 21 april 2015

Wij waren er voor een weekendje Londen. Perfecte uitvalhoek om Londen te verkennen. Dichtbij Buckingham Palace en dichtbij de Underground Green Park. Zorg dat je een Oyster card koopt voor de Underground dat scheelt echt veel geld. Hotel is erg netjes, goede service en een fijne badkamer. Ook de bedden slapen erg goed.

Kamertip: Op de 6e verdieping keken we uit op de binnenplaats. Totaal geen geluid van buiten gehoord.Erg fijn!
Datum van verblijf: april 2015
May811, General Manager van The May Fair, A Radisson Collection Hotel, Mayfair London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2015

Thank you for your kind review and I was delighted to hear you enjoyed your stay with us.
We very much hope to welcome you back soon.
With my best wishes,
Botho Stein
Deputy General Manager

Beoordeeld op 25 juli 2014 via mobiele applicatie

Hotel op toplocatie, dichtbij winkels, dichtbij andere sightseeing "hotspots"

Ruime familyroom, met 2 prettige 2-persoons bedden. Behulpzame staff. Alleen hotelbar is beetje hoogdrempelig, niet echt een plaats waar je na een dagje Londen even lekker bijkomt. (Te trendy, harde muziek, donker). De bar bij het restaurant is daar wel voor geschikt, maar die is vrij klein.

Accomodaties van het hotel verder top (internet, wifi, printer, gym, enz)

Tegenover hotel bevindt zich een supermarkt. Dat is altijd makkelijk.

Kortom, prima hotel!

Datum van verblijf: juli 2014
May811, General Manager van The May Fair, A Radisson Collection Hotel, Mayfair London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2014

Thank you for your review and delighted to hear you enjoyed your stay with us.
We do hope to welcome you back again soon.
With my best wishes,
Inderneel Singh
General Manager

Beoordeeld op 18 februari 2013

Een geweldig hotel voor de zakenman of de hip en trendy. Maar ook voor gezinnen door de uitstekende centrale ligging en circa 100 meter van metrostation Green Park. Taxi's staan altijd voor de deur. Het is 5-10 minuten wandelen naar Piccadilly Circle en de meeste theaters. Park is nagenoeg om de hoek voor een lekkere ochtend-run. De gastvrijheid en behulpzaamheid zijn fantastisch, geen moeite is teveel. Het uitstekende ontbijtbuffet is optioneel, circa 20 pond p.p. maar in de directe omgeving zijn ook goedkopere alternatieven en er is een supermarkt aan de overkant! Het cafe in het hotel is stijlvol en wordt met name bezocht door zakenmensen en de hip en trendy, let op na 16:00 uur geen koffie meer verkrijgbaar, dan start het cocktail hour met DJ.
Wij hebben samen met onze twaalfjarige dochter 2 nachten in dit hotel verbleven en bij onze volgende trip naar London wordt dit weer direct onze keuze.

Kamertip: De familiekamer is uitstekend geschikt voor 4 personen.
Datum van verblijf: februari 2013
May811, General Manager van The May Fair, A Radisson Collection Hotel, Mayfair London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2013

Thank you for your review and your kind compliments.
We do hope to welcome you back soon.
With best wishes,
Anthony