“Werkt perfect”

Privé Londen Underground en Tube Tour
Geclassificeerd als nr. 18 van 1.892 dingen om te doen in Londen
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben Londen verkent met de metro. Dit loopt perfect en sluit goed op elkaar aan. De borden zijn duidelijk en om de minuut arriveert een nieuwe metro. Wel erg warm en druk. Koop op t vliegveld een oyster kaart, hier kun je geld opzetten en werkt hetzelfde als de Nederlandse ov-chip kaart. Ideaal!

29 mei 2018 beoordeeld

Bij het eerste gebruik van de metro in Londen hadden we wel enige problemen om onze betaalmodaliteiten uit te voeren. Eens dit opgelost was hebben we geen enkel probleem meer gehad. Er is overal voldoende (veiligheids)personeel aanwezig en nooit moesten we langer dan één minuutje wachten.
We verplaatsten ons dus een week lang, van noord naar zuid en oost naar west, met de Underground. Eigenlijk wel erg druk, maar ja...men is in Londen.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super overzichtelijk, makkelijk en snel. Koop voor £12,70 pp een dagkaart en je kan overal heen! Reis na 10:00 off peak, scheelt een hoop centen!

26 mei 2018 beoordeeld

systeem werkt goed, waren veel lijnen die tijdelijk uit bedrijf waren voor onderhoud maar toch kon je overal komen

Bekijk meer beoordelingen
25 mei 2018 beoordeeld

Wij kwamen aan op Heathrow en konden zo met de underground naar de binnenstad van Londen. Op de luchthaven een Oyster Card gekocht voor 5 pond en er 20 pond opgezet voor drie dagen reizen was dit genoeg.

Reizigers die London Underground bekeken, bekeken ook

In London Underground geweest? Deel je ervaringen!