“Fietsend over Tower Bridge!”
Beoordeling van BrakeAway Bike Tours

BrakeAway Bike Tours
Geclassificeerd als nr. 3 van 207 Outdooractiviteiten in Londen
30 mei 2017 beoordeeld

Ondanks de drukte van de London Marathon hebben Chris en zijn team ons een schitterende indruk van de stad weten te geven. Giles (gids, fietsenmaker en comediant) loodste ons door smalle en minder smalle straatjes langs onontdekte plekjes en bekendere locaties. Een snelle stop in de pub mocht niet ontbreken. Thanks a lot, we hebben genoten!

Schrijf een beoordeling

26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale manier om een stad te bezoeken! Brakeaway verschilt van anderen door de toffe gidsen en de aangename cruise fietsen met groot zadel. Doen!!!

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ervaring om London met de fiets te verkennen. Nu, we hadden wel geluk met het weer! Alleen zon, geen spatje regen.
De gids was super sympathiek, fietsen waren correct, correcte afspraken.
Zeker voor herhaling vatbaar!

15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een super leuke fietstocht gemaakt door London met BrakeAway bike tours na een zakelijk ochtendprogramma. Heel makkelijk om na onze lunch af te spreken op het grote Waterloo treinstation waar vlakbij onze fietsen klaarstonden. De gids Mike was al net zo enthousiast als Chris met wie we het eenvoudig hadden geregeld vanuit Nederland. De tour ging langs de bekende "need to see" locaties en onderweg hebben we veel lol gehad en ook nog tijd een een Engelse Pint te drinken met onze gasten. Een echte aanrader om naast het zakelijke er ook nog een heel leuk London bezoek van te maken in ongeveer 3,5 uur. Thanks Chris and Mike, see you next time!

6 februari 2017 beoordeeld

Een teambuilding in Londen met de collega's.
Heel vriendelijke ontvangst door het team BrakeAway Bike tours.
Fietsen op maat -helm en regenponcho worden voorzien. Mandje op elke fiets dus je handtas kan makkelijk mee.
Fietstocht van +- 12km "grand London route "
Zelfs mensen die zelden fietsen kunnen deelnemen.
Je ontdekt bijzondere straten en plaatsen waar je anders nooit zou komen.
Een heel aangename manier om Londen te verkennen! Brede fietspaden -en waar nodig stappen we even af om de straat over te steken.
Paul is een geweldige gids - hij heeft zelfs gezongen voor ons !
EEN AANRADER !!
Een volgende keer doen we zéker nog een fietstocht met hen !
Book and enjoy !

groetjes,

Marianne and the Sirius gang

Reizigers die BrakeAway Bike Tours bekeken, bekeken ook

In BrakeAway Bike Tours geweest? Deel je ervaringen!