“Bike fun in London”
Beoordeling van BrakeAway Bike Tours

BrakeAway Bike Tours
Geclassificeerd als nr. 3 van 207 Outdooractiviteiten in Londen
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ervaring om London met de fiets te verkennen. Nu, we hadden wel geluk met het weer! Alleen zon, geen spatje regen.
De gids was super sympathiek, fietsen waren correct, correcte afspraken.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Schrijf een beoordeling

15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een super leuke fietstocht gemaakt door London met BrakeAway bike tours na een zakelijk ochtendprogramma. Heel makkelijk om na onze lunch af te spreken op het grote Waterloo treinstation waar vlakbij onze fietsen klaarstonden. De gids Mike was al net zo enthousiast als Chris met wie we het eenvoudig hadden geregeld vanuit Nederland. De tour ging langs de bekende "need to see" locaties en onderweg hebben we veel lol gehad en ook nog tijd een een Engelse Pint te drinken met onze gasten. Een echte aanrader om naast het zakelijke er ook nog een heel leuk London bezoek van te maken in ongeveer 3,5 uur. Thanks Chris and Mike, see you next time!

6 februari 2017 beoordeeld

Een teambuilding in Londen met de collega's.
Heel vriendelijke ontvangst door het team BrakeAway Bike tours.
Fietsen op maat -helm en regenponcho worden voorzien. Mandje op elke fiets dus je handtas kan makkelijk mee.
Fietstocht van +- 12km "grand London route "
Zelfs mensen die zelden fietsen kunnen deelnemen.
Je ontdekt bijzondere straten en plaatsen waar je anders nooit zou komen.
Een heel aangename manier om Londen te verkennen! Brede fietspaden -en waar nodig stappen we even af om de straat over te steken.
Paul is een geweldige gids - hij heeft zelfs gezongen voor ons !
EEN AANRADER !!
Een volgende keer doen we zéker nog een fietstocht met hen !
Book and enjoy !

groetjes,

Marianne and the Sirius gang

15 november 2016 beoordeeld

Heel fijne fietstour gedaan met deze organisatie. We hadden zelfs een Nederlandstalige gids, Ans, die ons enorm veel wist te vertellen over de stad en die op alles voorbereid was. Wanneer we plots in een heuse regenbui waren beland werden er spontaan regenjassen (of eerder zakken) aangeboden om ons tegen de regen te beschermen. Modieus was het niet, maar wel een heel fijne ervaring waar we nog geregeld met een fijn gevoel aan terugdenken. Zeker een aanrader!

26 september 2016 beoordeeld

Na een tip van een vriendin deze fietstour geboekt. Na aankomst bij Waterloo station, een korte wandeling gemaakt naar de fietsen. Vanaf daar een goede fietstocht van een paar uur gemaakt door Londen langs alle hoogtepunten als bijvoorbeeld Buckingham Palace en de parlementsgebouwen. Prima lunchtijd bij Covent garden (als je snel bent, en het niet te druk is, kun je heerlijk pizza eten bij Jamie Oliver).

De gids vertelde veel goede informatie en maakte veel droge grappen die wij wel konden waarderen :)

Reizigers die BrakeAway Bike Tours bekeken, bekeken ook

In BrakeAway Bike Tours geweest? Deel je ervaringen!