“schitterrende organisatie -leuke ervaring-amusante gids”
Beoordeling van BrakeAway Bike Tours

BrakeAway Bike Tours
Geclassificeerd als nr. 1 van 221 Outdooractiviteiten in Londen
6 februari 2017 beoordeeld

Een teambuilding in Londen met de collega's.
Heel vriendelijke ontvangst door het team BrakeAway Bike tours.
Fietsen op maat -helm en regenponcho worden voorzien. Mandje op elke fiets dus je handtas kan makkelijk mee.
Fietstocht van +- 12km "grand London route "
Zelfs mensen die zelden fietsen kunnen deelnemen.
Je ontdekt bijzondere straten en plaatsen waar je anders nooit zou komen.
Een heel aangename manier om Londen te verkennen! Brede fietspaden -en waar nodig stappen we even af om de straat over te steken.
Paul is een geweldige gids - hij heeft zelfs gezongen voor ons !
EEN AANRADER !!
Een volgende keer doen we zéker nog een fietstocht met hen !
Book and enjoy !

groetjes,

Marianne and the Sirius gang

15 november 2016 beoordeeld

Heel fijne fietstour gedaan met deze organisatie. We hadden zelfs een Nederlandstalige gids, Ans, die ons enorm veel wist te vertellen over de stad en die op alles voorbereid was. Wanneer we plots in een heuse regenbui waren beland werden er spontaan regenjassen (of eerder zakken) aangeboden om ons tegen de regen te beschermen. Modieus was het niet, maar wel een heel fijne ervaring waar we nog geregeld met een fijn gevoel aan terugdenken. Zeker een aanrader!

26 september 2016 beoordeeld

Na een tip van een vriendin deze fietstour geboekt. Na aankomst bij Waterloo station, een korte wandeling gemaakt naar de fietsen. Vanaf daar een goede fietstocht van een paar uur gemaakt door Londen langs alle hoogtepunten als bijvoorbeeld Buckingham Palace en de parlementsgebouwen. Prima lunchtijd bij Covent garden (als je snel bent, en het niet te druk is, kun je heerlijk pizza eten bij Jamie Oliver).

De gids vertelde veel goede informatie en maakte veel droge grappen die wij wel konden waarderen :)

12 juli 2016 beoordeeld

Op aanraden van een collega hebben we 2 fietstoeren geboekt en waren beide heel goed. Echt doen. Je ziet veel meer. Is gezellig, krijgt uitleg en toffe adresjes van de gidsen.
De gidsen zijn erg vriendelijk en rijden veilig.
Ik wil nooit meer te voet een stad verkennen.

Bekijk meer beoordelingen
11 mei 2016 beoordeeld

Wij hadden een fietstocht door Londen onder leiding van Ans. Ze was zeer gepassioneerd over de stad en dat enthousiasme bracht ze naar ons allemaal over. We waren met een klein groepje wat het erg relaxed maakte.

Ze liet ons leuke plekjes zien en buurten waar we anders nooit gekomen waren. Dus als,je iets anders wilt dan het standaard bezoek aan Londen moet je echt deze Tour boeken. Ze zijn persoonlijk en gepassioneerd. Super handig dat Ans uit Nederland kwam en dus de taal sprak aangezien we een jongen van 15 bij ons hadden. Ze vertelde zoveel dingen die in het Engels aan hem voorbij waren gegaan.

Deze tocht was elke Penny waard. Hoewel ik het echt niet duur vond.
De fietsen waren prima de service was geweldig. De tocht was fantastisch en je hoeft geen helm op. Gelukkig.

Reizigers die BrakeAway Bike Tours bekeken, bekeken ook

In BrakeAway Bike Tours geweest? Deel je ervaringen!