“Snelle fietstour langs alle hoogtepunten”
Beoordeling van BrakeAway Bike Tours

BrakeAway Bike Tours
Geclassificeerd als nr. 3 van 207 Outdooractiviteiten in Londen
26 september 2016 beoordeeld

Na een tip van een vriendin deze fietstour geboekt. Na aankomst bij Waterloo station, een korte wandeling gemaakt naar de fietsen. Vanaf daar een goede fietstocht van een paar uur gemaakt door Londen langs alle hoogtepunten als bijvoorbeeld Buckingham Palace en de parlementsgebouwen. Prima lunchtijd bij Covent garden (als je snel bent, en het niet te druk is, kun je heerlijk pizza eten bij Jamie Oliver).

De gids vertelde veel goede informatie en maakte veel droge grappen die wij wel konden waarderen :)

Schrijf een beoordeling

12 juli 2016 beoordeeld

Op aanraden van een collega hebben we 2 fietstoeren geboekt en waren beide heel goed. Echt doen. Je ziet veel meer. Is gezellig, krijgt uitleg en toffe adresjes van de gidsen.
De gidsen zijn erg vriendelijk en rijden veilig.
Ik wil nooit meer te voet een stad verkennen.

11 mei 2016 beoordeeld

Wij hadden een fietstocht door Londen onder leiding van Ans. Ze was zeer gepassioneerd over de stad en dat enthousiasme bracht ze naar ons allemaal over. We waren met een klein groepje wat het erg relaxed maakte.

Ze liet ons leuke plekjes zien en buurten waar we anders nooit gekomen waren. Dus als,je iets anders wilt dan het standaard bezoek aan Londen moet je echt deze Tour boeken. Ze zijn persoonlijk en gepassioneerd. Super handig dat Ans uit Nederland kwam en dus de taal sprak aangezien we een jongen van 15 bij ons hadden. Ze vertelde zoveel dingen die in het Engels aan hem voorbij waren gegaan.

Deze tocht was elke Penny waard. Hoewel ik het echt niet duur vond.
De fietsen waren prima de service was geweldig. De tocht was fantastisch en je hoeft geen helm op. Gelukkig.

1 mei 2016 beoordeeld

Zeker een aanrader om London te verkennen op de fiets en plekken te bezoeken die niet direct voor de hand liggen. De gids vertelt leuke en interessante verhalen en de groep was in ons geval niet te groot (6 mensen).

Het mooie weer, de leuke fietsroute en de persoonlijke benadering hebben ervoor gezorgd dat wij een leuke dag hadden!

10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook al zijn we al vaker in Londen geweest, we kwamen nu op plekken die we nog nooit hadden gezien. Het fietsen is al leuk om te doen en de gids vertelt leuke verhalen. Van highlight naar highlight fiets je door mooie en leuke straatjes. Maar ook op de drukke wegen voelden we ons niet onveilig. Echt een goede manier om Londen eens van een andere kant te zien. We kunnen t iedereen aanraden.

Reizigers die BrakeAway Bike Tours bekeken, bekeken ook

In BrakeAway Bike Tours geweest? Deel je ervaringen!