“Mooie pub met historie”

Geclassificeerd als nr. 726 van 25.075 Restaurants in Londen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Holborn
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top lokatie om gin te drinken. Drukke en leuke pub. Bezocht tijdens pubwandeling met gids. Mooie plek.

4 oktober 2017 beoordeeld

We hadden hier een korte stop voor " a pint " en namen ook een lekkere sandwich.
Heel verzorgd. Leuk interieur.

30 april 2016 beoordeeld

Sfeervol, klein restaurant boven een oude, drukke pub in de wijk Holborn. Warme inrichting, veel kaarsen. We hebben hier gedineerd. Als voorgerecht hadden we de brandy mushrooms. Als hoofdgerecht had mijn man de sirloin steak en ik de ossenhaas (boterzacht). Bij de koffie deelden we de petit fours. We vonden alle gerechten lekker. Het restaurant zat helemaal vol (op een vrijdagavond) dus ik was blij dat we gereserveerd hadden. Vriendelijk, attent personeel. Aanrader.

25 mei 2015 beoordeeld

Wij flaneerden door de kleine straatjes in Holborn en kwamen hier toevallig terecht. Het is een echte Britse taverne, waar wij erg lekker en verzorgd gegeten hebben.
Wij werden verwelkomd door een zeer charmante, vriendelijke maar erg tactvolle dame. Zij bracht ons naar onze plaats en bood ons iets te drinken aan(de huisgemaakte Pimm's krijgt vier sterren :-) ). Zij gaf ons wat meer informatie over de verschillende mogelijkheden voor de zondagse lunch.
Het was zeer verzorgd en lekker. De gerechten werden verfijnd geserveerd en waren ook erg smaakvol. Prijs-kwaliteit is dit echt wel in orde.

18 februari 2015 beoordeeld

De perfecte plek voor lunch of diner. Op basis van de reviews deze pub opgezocht en in een klein steegje meteen naast het metro station gevonden. Het restaurant ligt op de 2e verdieping en was precies wat we zochten. Het eten is voortreffelijk en de sfeer zo british als je maar kunt hebben. Hout op muren, open haard aan, kaarsjes. We hebben er 's avonds gegeten en twee dagen later 's middags. Beide keren zat het goed vol. Er waren met name locals (voor zover ik dat kon horen aan het accent). Een echte aanrader, ook geschikt om met kleine kinderen naar toe te gaan. Personeel is correct en vriendelijk. Hier komen we zeker weer eens terug.

Reizigers die The Ship Tavern bekeken, bekeken ook

In The Ship Tavern geweest? Deel je ervaringen!