“Supermooi appartement!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Zwolle, Nederland
2 beoordelingen
“Supermooi appartement!”
Beoordeeld op 2 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Wat een prachtig appartement in een stukje nieuwbouw. De directe omgeving ziet er zeer verzorgd uit net als het volledige nieuwe appartement voorzien voor een vaatwasser en wasmachine/droger. Er is een grote koelkast én een grote vriezer. Het ziet er echt uit als op de foto's. Vanaf de bank en het balkon kijk je uit op de Theems. Het ophalen van de sleutel is op 50 meter van het appartement, winkels en openbaar vervoer op hele korte afstand. Met de eigenaar tussendoor meerdere keren contact gehad via whatsapp. Zo is afstemmen over de uitchecktijd bijvoorbeeld heel makkelijk te doen. Je hebt een grote TV in de woonkamer met Netflix, evenals in de slaapkamer. Er is WIFI waarvan je de code krijgt, echt super. Wij verbleven er met 6 personen. Vooraf meldde de eigenaar ons keurig dat dat misschien wat krap zou zijn. Wij vonden dat echter prima te doen. Voor de 6e slaapplaats zou een extra strecher (foldable bed) een uitkomst zijn. In de basis is het appartement ingericht voor 4/5 personen. Wij vonden het echt een topplek voor een hele mooie prijs en dat in Londen! Wij zouden heel graag nog eens terugkomen en ik raad het echt iedereen aan. Er zijn geen extra kosten, de schoonmaak zit er keurig bij in.

We hebben vooraf naar meerdere appartementen gekeken. Dit was de mooiste én de goedkoopste! Je komt binnen met een speciale sleutel en kan ook alleen maar naar de 8e verdieping met de lift die je ook weer met de speciale sleutel bedient. In de kelder bevinden zich de afvalcontainers. Denk er wel aan je sleutel mee te nemen, want als de deur dichtvalt, kun je er niet meer uit. Voordeel is wel dat er niet zomaar mensen in het gebouw lopen die er niet horen. Bij de voordeur zitten leuke fonteintjes in de vloer verwerkt. Al met al geeft dat een mooie luxe uitstraling. Langs het fietspad langs de Theems kun je prima hardlopen of fietsen. De DLR (openbaar vervoer) zit op een paar honderd meter. Met je Oystercard of je contactloze bankpas check je makkelijk in en ben je zo waar je wilt zijn. Een prima uitvalsbasis dus voor wie een citytrip naar Londen wil maken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren