Beoordeeld op 2 oktober 2018

Het hotel is goed gelegen, bijna bovenop metro station Aldgate. Wel prijzig maar London is duur. Wij hadden kamer op de 4e verdieping (daar de 5e, de 4e verdieping kennen ze niet) aan de voorzijde maar geen last gehad van geluidsoverlast. Zeker een aanrader en goed uitvalspunt. Zeer vriendelijke medewerkers. Het ontbijt was in de V&Q bar kwalitatief niet zo goed, in het restaurant op de 1e verdieping Shimenen was het uitstekend.

Datum van verblijf: oktober 2018
DorsettLondonTeam, General Manager van Dorsett City London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2018

Petra, thank you for sharing your feedback with us!

We are delighted that you found us well located, we are very fortunate to have Aldgate Station just next door. Thank you for your kind words on our associates, we are pleased that you found them friendly.

We hope to see you again in the near future.

Beoordeeld op 25 september 2018

Voor London behoorlijk grote kamers, vriendelijke service en een uitstekende locatie vlak naast Aldgate station. De Rooftop bar is een aanrader. Modern en schoon, goede uitvalsbasis voor een weekendje weg!

Datum van verblijf: september 2018

Pieter, thank you for leaving behind such lovely feedback!

We are delighted that you experienced such friendly service and that you found our location excellent. We must agree you, our roof top bar is an absolute must!

Hope to see you again the near future.

Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is zeer netjes, het personeel erg behulpzaam en vriendelijk. We hadden de eerste nacht een lekkage probleem met de airco en diezelfde ochtend een zeer slecht ontbijt in het restaurant op de begane grond.
De generaal manager aldaar boeide het niet veel en zn evenknie die daar rondloopt ook niet.

Wat blijkt het horeca gedeelte word uitbesteed en is geen onderdeel van het hotel zelf.

De manager van het hotel vond onze situatie erg vervelend en we kregen direct een upgrade naar een suite, iets wat hij niet had hoeven doen en wij hadden al genoegen genomen met een andere kamer.

Dit geeft dus aan dat het hotel erg goed voor zn gasten zorgt en ze tevreden wilt houden.

Ga dus niet in het restaurant beneden ontbijten, lunchen of dineren maar doe dat lekker in de stad.
Qua ontbijt moet je op de eerste verdieping zijn. Het hotel is verder schoon, netjes en heeft een perfecte ligging om London te ontdekken.

Datum van verblijf: juli 2018
HilaryCross, General Manager van Dorsett City London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us!

We are so pleased that you found Dorsett City clean and our have such positive things to say about our lovely associates.

We are sorry to hear that you experienced some trouble with our in house partner restaurant but happy to hear that a member of our team was able to make your stay more comfortable.

We hope to have another opportunity to welcome you back!

Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Mooi nieuw hotel, kamer was prima, restaurants ook goed. Echt een aanrader voor een weekendje London!

Alles is op loopafstand, metro naast de deur, en wat leuke pubs in de buurt. Ook makkelijk te bereiken via London City Airport.

Datum van verblijf: maart 2018
HilaryCross, General Manager van Dorsett City London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2018

Maartje, thank you very much for taking the time to share your feedback with us!

We are so pleased that you liked Dorsett City and also found our two in house partner restaurants good. We are very fortunate to have some of Londons top tourist attractions within walking distance.

Thank you very much for your kind recommendation and we hope to see you again soon!

Hilary Cross
Area General Manager

Beoordeeld op 7 januari 2018

Uitstekend hotel met prima kamers, goede bedden, heerlijk buffet ontbijt.
Alle benodigde voorzieningen aanwezig in de kamer.
Naast Aldgate underground station.
15 min naar Theatre District / Victoria met underground of taxi.

Datum van verblijf: januari 2018
HilaryCross, General Manager van Dorsett City London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Robert, thank you very much for your 5* feedback!

We are delighted that you enjoyed your room and its comfy bed! We truly enjoy reading that positive feedback on the comfort of our beds and we understand the importance of this for our guests.

We hope to have the opportunity to welcome you back in the very near future!

Hilary Cross
Area General Manager