“Yuu !!!”

Geclassificeerd als nr. 34 van 25.471 Restaurants in Londen
Wijk: Whitechapel
Wijk: Whitechapel
24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest daar het in de buurt van ons hotel lag en we toch eens aziatisch wilden eten in londen . Vanaf het begin direct mijn soort zaak, vriendelijke bediening en hip knap interieur . Het fingerfood om te delen komt in niet te grote porties, wij hadden genoeg met 6 hapjes en een dessert . Toppers waren de varkensoren , wrap met tofu en bun met soft shell krab . Toffe zaak , lekker gegeten en nogmaals supervriendelijk personeel .

StephenL1174, General Manager van Yuu Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2018

Hi Joren S

Thanks for your great review. Hope to see YUU again soon.

27 augustus 2018 beoordeeld

Trendy tent, leuke bediening (vooral Randeep) en heerlijk eten. Kleine porties (een beetje zoals bij tapas) met lekker combinaties en gewoon heel lekker. Probeer Chicken Karaage, wij bestelden het twee keer omdat het zo lekker was.

StephenL1174, General Manager van Yuu Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2018

Hi Jeroen D

Thanks so much for your great review, hope to see YUU again soon.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan binnengelopen omdat het vlak naast het hotel zit: wat een mooi pareltje. Met smaak en liefde klaargemaakt en ook nog eens door fijne gastheren / dames geserveerd. Echt een aanrader.

De cocktails zijn ook er lekker!

Stephen L, General Manager van Yuu Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Dear Viktor F

Thank you so much for your great review. Looking forward to seeing YUU again soon.

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij blijven maar terugkomen als wij in Londen zijn. Wat een fantastisch restaurant, altijd top kwaliteit tegen goede prijs en uiterst vriendelijk en enthousiaste bediening. Niet overslaan als je in Londen bent, want je mist wat. Love yuu (kitchen)

Stephen L, General Manager van Yuu Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Dear Geurtvk

Thanks so much for your great review. Hope to see YUU again soon.

You can also visit our new stall in Spitalfields market where we serve Authentic Filipino food.

25 januari 2018 beoordeeld

Een voor een allemaal heerlijk bereide hapjes. Erg goed op smaak. Alleen wat prijzig, maar dat is op zich niet verbazend in Londen

Stephen L, General Manager van Yuu Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2018

Dear Shelley O

Thank you so much for your review. Looking forward to seeing YUU again.

Reizigers die Yuu Kitchen bekeken, bekeken ook

Londen, Engeland

In Yuu Kitchen geweest? Deel je ervaringen!