“Heerlijke Sunday Roast”
Beoordeling van The Wilmington

The Wilmington
Reserveren met OpenTable
The Wilmington is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 383 van 25.573 Restaurants in Londen
Keukens: Europees, Brits, Pub-restaurant
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Clerkenwell
30 november 2016 beoordeeld

Mooie, grote pub met een fijn restaurant. We kwamen voor de Sunday Roast en daarvoor hadden we een ruime keuze aan gerechten. Zowel vega als vlees bevielen uitstekend. Ook de nagerechten waren zeer smakelijk. Mooie wijnkaart en natuurlijk een uitgebreid assortiment bier. Echt zo'n adres waar je terugkomt.

Datum van bezoek: november 2016

6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer heerlijk eten en vergeet vooral niet om een toetje te nemen. Veel locals weinig toeristen. Kom op tijd want gezellig druk.

Datum van bezoek: november 2016
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dankzij Tripadvisor hier terecht gekomen en de hoge score is niet zonder reden. Alles smaakte goed. En beter dan gemiddeld. Het is een fijne zaak met vriendelijk personeel. Het kan er wel heel druk zijn dus reserveren is gewenst.

Datum van bezoek: juli 2016
9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik waren op zoek naar een toffe typische pub. The wilmington heeft al onze verwachtingen overtroffen! Lekker qua eten en bier en hele sympathieke bediening. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2016
18 april 2016 beoordeeld

We kwamen 'The Wilmington' tegen onderweg en het zag er meteen gezellig uit, het is super gezellig tafelen. Er is een restaurant gedeelte en een bar gedeelte. In het restaurant is een open keuken wat heel leuk is om iedereen daar volop bezig te zien. Het menu was echt overheerlijk, ook het dessert mag je zéker niet overslaan! Iedereen is er ook vriendelijk en je voelt je er echt welkom. Als je hier hebt gegeten wil je zeker nog eens terug gaan om de andere gerechten te proeven, complimenten aan de chef! Dit adresje is zéker een aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die The Wilmington bekeken, bekeken ook

In The Wilmington geweest? Deel je ervaringen!