5 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
sbilal2017, Manager van Park Plaza London Waterloo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beoordeeld op 28 augustus 2018

Het is een nieuw hotel, ontvangst is heel vriendelijk. De (bad)kamer was groot & proper (maar helaas niet wat we geboekt hadden). Je kan best ook een kamer vragen hoger dan de 3° verdieping, want achter het hotel is een voetgangersbrug die inkijk geeft in de kamers.Het zwembad, sauna en fitness zijn ook leuke (gratis) extra's.Wat we wel minder vonden was het ontbijt: voor een 4 sterren hotel was er niet echt een uitgebreide keuze en voor gebakken eitjes (in verschillende soorten), moet stevig worden bijbetaald....als je die wil als ontbijt natuurlijk.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
sbilal2017, Manager van Park Plaza London Waterloo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Hi geert404

Thank you for sharing your feedback. I am pleased to hear you were impressed with our team and pool facilities. I am shocked to hear you were unimpressed with the breakfast selection. We do receive several feedback complimenting us on our large variety of Full English items. We hope to have the opportunity to welcome you back again soon.

Axel Krueger
General Manager

Beoordeeld op 24 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
sbilal2017, Manager van Park Plaza London Waterloo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, schone bedden (uiteraard te klein voor mij) met een mooie badkamer. Douche is hoog genoeg!
Goede bar en restaurant gelegenheid. Wel erg warm binnen, en in de kamer kan geen raam open. Uitzicht (op 2e etage) is belabberd

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
sbilal2017, Manager van Park Plaza London Waterloo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Hi PJBlokkie,

Thank you for sharing your feedback. We are pleased to hear you were impressed with our bathroom and facilities. I am sorry to hear about the issues you experienced with your room temperature. Please note that we do have a 24 hour service for issues regarding this. I am sorry to hear that you were unimpressed with your view. Please note that we do have some extraordinary views available within the hotel which are available upon request. We do hope to have the opportunity to welcome you back again soon with some improvements to follow.

Axel Krueger
General Manager

Beoordeeld op 5 juni 2018

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
sbilal2017, Manager van Park Plaza London Waterloo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018