Beoordeeld op 24 april 2018

Groot hotel bij het Albert Dock in Liverpool. Op wandelafstand van het centrum van de stad. Prachtig, lekker uitgebreid buffet. Kamers ruim en proper. Avondeten minder succesvol, smaakloos en niet lekker. Best reserveren op kamer met ontbijt. Vriendelijk en gedienstig personeel. Gratis wifi ook op de kamers.

Datum van verblijf: april 2018
PullmanLiverpool, General Manager van Pullman Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2018

Beste Marie-Therese V

Bedankt voor uw beoordeling en feedback die waardevol voor ons is en zeer op prijs wordt gesteld.

We hopen u in de toekomst graag te mogen verwelkomen.

vriendelijke groeten

Neil Brailsford
Algemeen directeur

Beoordeeld op 21 april 2018

Heel goed gelegen modern hotel in de nabijheid van verschillende bezienswaardigheden zoals de Albert Docks, reuzenrad, Beatles museum enz.
Kamers riant, ontbijt heel goed, diner!! in mineur( beter uit eten gaan denk ik)

Datum van verblijf: april 2018
PullmanLiverpool, General Manager van Pullman Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2018

Beste Leon W

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf te beoordelen

Maak uw feedback echt leuk en we hopen u graag weer te mogen verwelkomen wanneer u Liverpool weer bezoekt.

Vriendelijke groeten

Neil Brailsford
Algemeen directeur

Beoordeeld op 9 februari 2017 via mobiele applicatie

2 nachten in dit hotel verbleven tijdens onze voetbaltrip naar Liverpool.
Klasse hotel waar personeel zeer vriendelijk is, gelegen langs het Albert dock en dichtbij musea.
Goeie 10 min wandelen naar het shoppingcenter van Liverpool.
Ontbijtbuffet in het hotel is heerlijk, enig minpunt is dat bepaalde stafleden Everton supporter zijn :-)

Datum van verblijf: september 2016
PullmanLiverpool, Manager van Pullman Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2017

Dear Lorenzo Louise ... B

Great to read that you enjoyed your stay with us.
We look forward to welcoming you back soon.
Sincerely
Arthur Callaghan

Beoordeeld op 6 februari 2017

Mooi modern hotel op de dock van Liverpool, Goede locatie, 10 min. lopen tot het centrum. goede service. schone kamers , goed ontbijt.
Waren vroeg in het hotel waardoor onze kamer nog niet beschikbaar was, dus kregen de optie op een mindervalide kamer . Maar zou dit in het vervolg niet meer doen, ivm lage wasbak in de badkamer. verder een goed hotel .

Kamertip: kamer met uitzicht op het reuze rad en de kade
Datum van verblijf: februari 2017
PullmanLiverpool, Manager van Pullman Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2017

dank voor het versturen van uw beoordeling,
Hopelijk op uw volgende bezoek wew neemt u mee terug in Pullman te zien.
oprecht
Arthur Callaghan

Beoordeeld op 3 januari 2017 via mobiele applicatie

Hotel is prima. Mensen van het hotel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Heel goed ontbijt. De keuze is groot. Koffie smaakt prima. Badkamer is ruim, bed slaapt prima. Wel wat stoffig in de kamer. Uitzicht is mooi.

Datum van verblijf: januari 2017
PullmanLiverpool, Manager van Pullman Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2017

Beste 417esther,

Hartelijk dank voor je recensie, we hopen dat je snel weer terug.

Vriendelijke groeten,

Laura Taylor