21 april 2018 beoordeeld

Heel goed gelegen modern hotel in de nabijheid van verschillende bezienswaardigheden zoals de Albert Docks, reuzenrad, Beatles museum enz.
Kamers riant, ontbijt heel goed, diner!! in mineur( beter uit eten gaan denk ik)

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
PullmanLiverpool, General Manager van Pullman Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2018

Beste Leon W

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf te beoordelen

Maak uw feedback echt leuk en we hopen u graag weer te mogen verwelkomen wanneer u Liverpool weer bezoekt.

Vriendelijke groeten

Neil Brailsford
Algemeen directeur

9 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten in dit hotel verbleven tijdens onze voetbaltrip naar Liverpool.
Klasse hotel waar personeel zeer vriendelijk is, gelegen langs het Albert dock en dichtbij musea.
Goeie 10 min wandelen naar het shoppingcenter van Liverpool.
Ontbijtbuffet in het hotel is heerlijk, enig minpunt is dat bepaalde stafleden Everton supporter zijn :-)

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
PullmanLiverpool, Manager van Pullman Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 februari 2017

Dear Lorenzo Louise ... B

Great to read that you enjoyed your stay with us.
We look forward to welcoming you back soon.
Sincerely

6 februari 2017 beoordeeld

Mooi modern hotel op de dock van Liverpool, Goede locatie, 10 min. lopen tot het centrum. goede service. schone kamers , goed ontbijt.
Waren vroeg in het hotel waardoor onze kamer nog niet beschikbaar was, dus kregen de optie op een mindervalide kamer . Maar zou dit in het vervolg niet meer doen, ivm lage wasbak in de badkamer. verder een goed hotel .

Kamertip: kamer met uitzicht op het reuze rad en de kade
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
PullmanLiverpool, Manager van Pullman Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

dank voor het versturen van uw beoordeling,
Hopelijk op uw volgende bezoek wew neemt u mee terug in Pullman te zien.
oprecht

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is prima. Mensen van het hotel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Heel goed ontbijt. De keuze is groot. Koffie smaakt prima. Badkamer is ruim, bed slaapt prima. Wel wat stoffig in de kamer. Uitzicht is mooi.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
PullmanLiverpool, Manager van Pullman Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017

Beste 417esther,

Hartelijk dank voor je recensie, we hopen dat je snel weer terug.

Vriendelijke groeten,

Laura Taylor

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst sinds jaren weer eens naar de UK een dag voor Brexit.
Typisch zakenhotel naast het congrescentrum. Wil je een hotel bij dit congrescentrum dan perfect. Verder vrij duur voor wat ze bieden.
De receptie is uniek, zeer persoonlijke ontvangst door personeel met een I-pad, misschien wel de toekomst. Bij receptie ook mogelijkheid om een mini_ontbijt te pakken als je haast hebt. Verder niet bepaald romantisch. Kortom voor zaken perfect. Liverpool is een spannende stad, meer dan de moeite waard. Kortom denk er eens aan , al is het maar om een voetbalwedstrijd te zien.

Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
PullmanLiverpool, Manager van Pullman Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2016

dEAR Christinus
Pleased you experience the new style of check in and was " unique, very persona
welcome by staff"
Also thank you for the kind words about our great city of Liverpool, we do hope you will be ack for a longer visit and we will be welcoming you back at Pullman.
Sincerely