Novotel Liverpool(Liverpool)
  • Zwembad
Hilton Liverpool City Centre(Liverpool)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 44% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 44% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 165 per nacht.

ibis Liverpool Centre Albert Dock - Liverpool One(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

• Fitnesscentrum
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

The Nadler Liverpool(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Site
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 105 per nacht.

Mercure Liverpool Atlantic Tower Hotel(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

Jurys Inn Liverpool(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

Hampton by Hilton Liverpool City Centre(Liverpool)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 49% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 49% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 162 per nacht.

15 februari 2017 beoordeeld

Mooi van de binnen en buitenkand, relaxte sfeer, goed en lekker eten. Overal waar je kijkt word je herinnerd aan The Beatles, een echte aanrader ook voor de niet- Beatles fans. Het centrum is makkelijk en snel te voet te bereiken, per taxi ben je in ongeveer 20 minuten bij het Anfield stadion van Liverpool FC.

Verbleef: januari 2017
StephenFearnley, General Manager van Hard Days Night Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 februari 2017

Dear Fabian,

GREAT FEEDBACK so thank you,

Come again soon please,

Kind Regs

Stephen

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel .Alles ademt The Beatles. Met een vriendelijke portier Dave .Overal hoor je beatles muziek . Het trappenhuis is voorzien van alle leden van The beatles. Aan het hotel vast zit een uitgebreide Beatles Store en om de hoek in Matthew streetmus de Cavern Club . !!!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
StephenFearnley, General Manager van Hard Days Night Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Thank you John,

Dave is great I know, we are very lucky to have him,

See you again soon we hope,

Kindest regards

Stephen

20 mei 2016 beoordeeld

Lang weekend gelogeerd in het hard days night hotel Prima hotel alles ademt de beatles !!Maar alles ziet er keurig uit en de kamer was ook uitstekend.met naast de deur de cavern lub en het grote winkelcenrum kon ons weekend niet meer stuk Groet Theo Astrid

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
28 maart 2016 beoordeeld

Je kunt je niet vergissen, als je het hard days night hotel binnenloopt : overal Beatle-foto's wat de klok slaat en altijd een nummer van de Beatles op!
Leuk hotel, fijne kamer met alweer een foto van de Beatles, lekker bed en heel belangrijk: de ligging is fantastisch : de Cavern Club is om de hoek!
Personeel is vriendelijk, hulpvaardig en herkent je snel, wat een mens toch ook goed doet!We hebben er 1 x geluncht en 1 x ontbeten, beiden was uitstekend.

• Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
12 september 2015 beoordeeld

Geweldige sfeervolle kamer genaamd Concert voor Bangladesh. Het hele hotel ademt de sfeer van de Beatles uit. The Cavern waar the Fab Four zo dikwijls opgetreden hebben ligt om de hoek van het hotel. Als je de nostalgie wilt beleven, meer dan een bezoek waard.

• Verbleef: oktober 2014, reisde voor zaken