Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.157)
Beoordelingen filteren
1.157 resultaten
Waardering van reizigers
702
276
103
37
39
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
702
276
103
37
39
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.157 beoordelingen
Beoordeeld op 16 januari 2016

Prachtig nieuw hotel, gerealiseerd in 2 historische een een nieuw pand. Mooie combi van modern en klassiek. Leuke bibliotheek/bar, prima ontbijt. Niet goedkoop, maar zeker waar naar z'n geld. Vooral de ligging, midden in het centrum van Liverpool is fantastisch en natuurlijk het zwembad en de spa! Alles klopte gewoon.

Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank RonaldZwolle
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 oktober 2015

Dit nieuwe Double Tree by Hilton Hotel in Liverpool is 'by far' het fraaiste hotel van deze stad. Ongelooflijk mooi gerestaureerde panden, drie eeuwen historie.
Belangrijker nog uiteraard mogelijkheden voor een perfect verblijf, hoogste kwaliteit aan comfort en uitrusting: kamers, Spa met pool, brasserie, restaurant, Library lounge en zeer hoog serviceniveau met haar perfecte staff.

Kamertip: Boek via de Hilton website!
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
4  Bedank FrankOonk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMHV, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2015

Hartelijk dank voor de tijd neemt om je commentaar te posten in verband met dit prachtige hotel. We hebben inderdaad een prachtig product met faciliteiten van wereldklasse. We hopen dat we u zien in de zeer nabije toekomst, waar u het hotel en de klantvriendelijke team uit de eerste hand kunnen ervaren. Met vriendelijke groet, Terence P Southward

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Samantha S, Rooms Division Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Samantha S, Rooms Division Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Samantha S, Rooms Division Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken