27 februari 2018 beoordeeld

zeer mooi hotel,de bediening is er zeer fijn,vriendelijk en zeer behulpzaam.het ontbijt is wat je van een goed ontbijt mag verwachten,uitzonderlijke pluim voor...."de koffie"...die is er zeer goed.de kamers zijn typisch ingericht.

Verbleef: februari 2018
Jayne R, General Manager van Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Dear Serge

Thank you very much for your great comments following your recent stay with us.

We hope to welcome you again on your next visit to Liverpool.

Best Wishes

Jayne & Team

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Ontvangst was allervriendelijkst en personeel is zeer behulpzaam. Kamer, in thema van de Beatles, was schoon en heel
netjes.
Hotel is gelegen in centrum en op loopafstand van Matthew Street (waar Cavern Club is gelegen) en Albert Dock. Een absolute aanrader en voor een volgende keer checken wij hier weer in.

Yvette en Pim

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Jayne R, General Manager van Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

Dear Pim & Yvette

Thank you for your kind words about our hotel & team, we are delighted you enjoyed your stay so much and we look forward to welcoming you back again soon.

Kind Regards

Jayne & the team

18 april 2017 beoordeeld

Het Ibis Style hotel is fijn centraal gelegen, alles is op loopafstand te bereiken. Dit is een ideaal hotel indien je voor een cultureel weekend naar Liverpool gaat of indien je gewoon een weekend het uitgaansleven van Liverpool wilt verkennen. Het personeel is vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het ontbijt is prima, de kamers zijn compact maar ruim genoeg. Goede prijs/prestatieverhouding.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
IbisStylesLiverpool, Manager van Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte und die Komplimente. Ich freue mich, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffe Sie bald wieder willkommen heißen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Joanna, Assistant General Manager

8 december 2016 beoordeeld

Voor een kort verblijf weer gekozen voor dit hotel. Het was aangenaam verpozen. De ontvangst is prettig en al het personeel is aardig. Het hotel heeft een fijne ligging met winkels en restaurants op loopafstand.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
IbisStylesLiverpool, Manager van Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2016

Dank u voor uw vriendelijke woorden en de complimenten. Ik ben blij dat je genoten hebt van uw verblijf en hopen dat je weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Joanna, Assistant General Manager

15 november 2016 beoordeeld

Het is een goed en schoon hotel gelegen in het centrum van Liverpool. Goed ontbijt met verse sappen en lekkere koffie. Het personeel is heel gastvrij. De kamers zijn een verrassing. Het thema is natuurlijk de Beatles. Ik zou iedereen aanraden om dit hotel te bezoeken.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
IbisStylesLiverpool, Manager van Ibis Styles Liverpool Centre Dale Street, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Dear Peter M, thank you for sharing your review with other guests and giving us the full 5 stars! I am so glad that you enjoyed our fresh continental buffet breakfast and that you found our staff welcoming. We look forward to welcoming you back again soon. Please visit ibis.com for the best deals. Best Regards, Joanna, Assistant General Manager