“Eigenlijk Iraans met een vleugje turkije”

Shiraz Turkish BBQ restaurant
Geclassificeerd als nr. 33 van 1.991 Restaurants in Liverpool
Keukens: Turks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer aangename ontmoeting met de ons zo bekende Iraanse keuken. Heerlijke gerechten gegrild door een Iraanse kok, zowel groente als vlees. Ook verse pizza op de kaart. De chocolade fudge cake maakt het helemaal af. Absolute aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

23 juli 2018 beoordeeld

De chocolat fudgecake is er verrukkelijk. Hiervoor komt ik speciaal naar Shiraz. De Turkse cappuccino vind ik minder lekker. Bovendien kun je hier goed eten.

Datum van bezoek: juli 2018
4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer heerlijk gegeten bij onze geweldige ontbijt plek.

Ik hoop dat ze nog lang doorgaan

Datum van bezoek: april 2018
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Snel vriendelijke bediening. Lekker eten. Geen enorme porties. Midden in centrum. Makkelijk te vinden.

Datum van bezoek: oktober 2016
29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het vierde jaar op rij hier het ontbijt gedaan en twee keer diner
Prima eten van prima kwaliteit en voor een prima prijs
Een aanrader voor als je in Liverpool bemt

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Shiraz Turkish BBQ restaurant bekeken, bekeken ook

In Shiraz Turkish BBQ restaurant geweest? Deel je ervaringen!