Beoordeeld op 31 juli 2016

Bar is prima, ontbijt goed, kamers ok, maar bed beetje soft.
Lokatie is perfect, close bij albert dock, parkeer gelegenheid, stations, etc
Kamer is ok, maar tv/ telefoon niet van deze tijd. Wifi uitstekend

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Natasha T, Front Office Manager van Hotel Indigo Liverpool, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2016

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

We zijn erg blij om te horen hoeveel u genoten van uw verblijf bij ons en we hopen je terug naar Hotel Indigo Liverpool verwelkomen binnenkort weer !

Vriendelijke groeten,
Natasha

Beoordeeld op 10 september 2015 via mobiele applicatie

Hotel Indigo ligt op loopafstand van Albert Dock en daar moet je geweest zijn. Het hotel ziet er keurig uit en je wordt prima geholpen bij het inchecken.

De kamers zijn niet heel groot maar ook niet te klein. De badkamer is design waarbij opvalt dat de regendouche een enorme hoeveelheid water geeft en daar kun je dus heerlijk douchen.

Het ontbijt is standaard Engels en is gewoon goed.

Toevallig ben ik enkele weken geleden in Dusseldorf geweest ook bij hotel Indigo. Dan ga je toch vergelijken. Hotel Indigo in Dusseldorf is nog een klasse beter dan in Liverpool en die heb ik met 'uitstekend' beoordeeld. Dit hotel is 'heel goed'

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 mei 2015

Het hotel ligt erg centraal, op loopafstand van de Docks en het centrum. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant. De kamers zijn iets klein uitgevallen maar ze zijn schoon en goed ingericht. Een minpuntje vond ik de zachte matrassen en het feit dat je geen raam open kunt zetten (maar dat is persoonlijk). We waren er in het bank holiday weekend waarin de 3 Queens (cruiseschepen) in Liverpool aanmeerden dus de prijs was beduidend hoger dan normaal. Dit neemt niet weg dat ik het hotel aan kan raden.

Kamertip: Het uitzicht was niet mooi, wellicht dat dit op de hogere etages beter is.
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 6 september 2014

Dit hotel is zeker een uistekende plek om te overnachten, alles van Liverpool is vlakbij het hotel. De winkels zijn ongeveer 5 a 10 minuten lopen. Metro is al om de hoek. Het personeel van het hotel is erg gastvrij en aardig, ze helpen je als je vragen hebt. Het restaurant van het hotel moet je eens geweest zijn. Dit is zeker een aanradar.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 11 november 2012

Super mooi hotel, goed verzorgd en het personeel is erg vriendelijk. De kamers zijn erg modern ingericht, mooie kleuren en heerlijke bedden. Ik vroeg het personeel of ze ook een extra wereldstekker hadden en die ging ze meteen voor me ophalen. Het hotel ligt aardig centraal, op loofafstanden naar het centrum en een groot nieuw winkelcentrum.

Datum van verblijf: januari 2012